Tuesday, January 1, 2013

YOUTUBE: BRAINWASHED TO KILL

I saw this documentary in Astro and this is AMAZING!

Contrary to what Adam and Jamie said in "Mythbusters", a person can be brainwashed to kill. These scientists has proven that it can be done.. In fact the assassin can be made to remember who brainwashed him/her to commit murder.

This explains why Lee Harvey Oswald was killed. Decades later, the program was perfected when the killers were hypnotized to kill themselves as what happened in Sandy Hook Massacre and School shootings all over America.

Now we know why people like Anwar Ibrahim are terrified to breach their 'contract' with the Luciferians. In the past the Luciferians would say "I will program someone to kill you if.." but nowadays they'll say "I will program your daughter to kill your wife, school children and then kill herself if...."

The lesson here.. Never ever make a deal with Luciferians even if they offered you to become the Next Prime Minister of Malaysia.

14 comments:

  1. ini yang saya sering kata pada rakan2 saya mengenai kes tembakan yang berlaku di US,semua ini adalah rancangan CIA mind Control supaya dapat mengharamkan Senjata api di US..kerana Illuminati telah bersedia untuk wt police State di US dan Gun control diperlukan..dan Raja Faisal yang menentang Illuminati juga telah dibunuh oleh Anak saudaranya sendiri yang juga dibawah pengaruh Mind Control

    ReplyDelete
  2. tak mustahil 'pejuang' anti assad juga melalui proses yg sama - Al CIAda

    ReplyDelete
  3. Cara yang paling senang untuk mind control = Television.

    ReplyDelete
  4. Nak tanya, jika Anwar seorang Freemason, bagaimana pula dengan Mahathir? Seperti yang kita dapat lihat Putrajaya penuh dengan unsur freemasonry, juga KLCC. Mohon pencerahan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG, that require a long explanation.. I'll try to make it brief here.

      (a) The Petronas Twin Towers was not designed by Mahathir. You have to read more on how the Twin Towers came to be.

      (b) The design of the twin towers was contributed by three different parties. The initial master plan was developed by US firmKlages, Carter, Vail & Partners (KCV). The design was later made by architecture plan Cesar Pelli & Associates. Tun Mahathir only contribution to the design was only when he insisted that Cesar Pelli incorporated an Islamic design of an eight-pointed star, which in Islamic culture represents “unity, harmony, stability, and rationality”. You have to understand that Cesar Pelli's original design as approved by Petronas, KLCC and the Minister of Finance at that time did not even incorporate any Islamic design. In fact, the original design even incorporate some sort of human shape symbol of which is not condone by Islam.

      (c) Initially, Cesar Pelli was hesitant to incorporate the Islamic design because he reasoned the new design will limit floor space. However, Tun Mahathir at that time insist for the Islamic design.

      (d) The skybridge and the twin tower was not Tun Mahathir's idea. Eventhough Tun was a PM at that time, the project was carried out by KLCC Holding which was owned by Petronas (99%) and the Ministry of Finance (1%). Therefore except for the eight-pointed star design as insisted by Tun, the rest of the design as proposed by Cesar Pelli (including the skybridge and the twin tower) was decided by Petronas through its then Vice President Hassan Merican and Anwar Ibrahim as Finance Minister. They (together with Datuk Seri Azizan Zainal Abidin who happens to be Anwar's man) were also the people who selected Cesar Pelli as the winner of 1991 design contest for the tower.

      (e) So you wanted to know why the the twin towers and the skybridge? Well, I can only speculate.. In order to know the truth you have to ask three persons namely Cesar Pelli, Anwar Ibrahim and Hassan Merican.

      (f) Oh by the way if you haven't already read the book 'i-Files'. Hassan’s father had been one of Wan Azizah’s father’s colleagues in Psy-Ops in the 1970s. Hassan had attended Malay College, a scant five years Anwar’s junior there, and had walked into the network Anwar developed. Anwar and Hassan worked hand-in-glove to engineer Hassan’s rise up the ranks. By 1995, they had engineered Basir’s retirement, moving Azizan into the position of Chairman. The petrochemical group naturally needed a President and CEO, and so Anwar proposed Hassan.

      Delete
  5. Terima kasih kerana meluangkan masa..

    Jika Mahathir tidak patut dikaitkan dengan rekaannya kerana beliau bukanlah pereka bermakna Anwar dan Hassan juga tidak patut dikaitkan kerana mereka juga seperti Mahathir, bukan pereka tetapi orang yang meluluskan. Anwar sebagai Menteri Kewangan juga pasti perlu mendapatkan kebenaran bosnya sebelum meluluskan. Lagipun ini projek kesayangan Mahathir yang akhirnya menempatkan pejabat beliau ditingkat teratas.

    Cesar Pelli juga setahu saya berdasarkan interview di TV (History Channel?) adalah dipilih oleh Mahathir juga yang berkenan dengan rekaannya.

    Bolehkah saudara beri penjelasan tentang Putrajaya pula?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekadar tengok Discovery Channel tak cukup.. You kena tengok paper trails mengenai pembinaan Twin Tower untuk mengetahui siapa yang menghubungi Cesar Pelli untuk menyertai pertandingan dan orang yang sama juga memutuskan rekaan Cesar adalah pemenang. Sayang saja rekaan asal Twin Tower dah tak available, kalau tak sure lagi terkejut. Mahathir memang sokong projek mega tu (Mahathir sokong semua pun projek mega kat Malaysia masa dia PM. Pelik takda pula yang kata Empangan Bakun tu direka oleh Mahathir) tapi dia interfere dalam design hanya pada last minit selepas pelan akhir ditunjuk pada dia. Ada satu 'mamat' masa tu khabarnya tak puas hati betul Mahathir insist on eight pointed Islamic design. Membazir katanya sebab terpaksa bayar added cost.

      Saya jawab soalan saudara berkenaan skybridge dan twin towers KLCC tu adalah kerana saya pun berpendapat bahawa skybridge itu adalah lambang Masonic. Ini selepas mengambilkira kedudukan KLCC dalam segitiga emas di Kuala Lumpur dan latar belakang perekanya (Cesar Pelli adalah seorang Mason). Yang terbaru ni saya nampak poster HKR#112 yang berlatar belakangkan kan KLCC tu, siap nyala nyala lampu lagi kat penjuru atas segitiga tu. Klasik sungguh maksudnya.

      Tapi mengenai Putrajaya tu saya tak nak komen banyak sebab saya berpendapat itu kebetulan saja. Bukan sebab saya pro-BN tapi sebab saya berpendapat tak akan ada pereka freemason akan buat lambang the all seeing eye yang 'loose' macam precinct 5 tu kat government building. Lagipun setakat yang saya tahulah, tak ada lagi lambang MATA SATU dalam struktur bangunan dibuat 'memandang' ke langit (berani ke diaorang?). Kat Washington pun tak ada, kat Vatican pun tak ada.. so tak masuk akal kalau tetiba plak kat Malaysia ada.

      Pasal tiang kat Putrajaya tu, entahla idea siapa tu ye. Yang pasti dia memang tak tahu bezakan bentuk kon dengan bentuk piramid.

      Delete
    2. Bagaimana pula dengan bilderberg group. Tun M pernah jadi guest tahun 1999 kan? (Harap AD boleh menulis artikel mengenai bilderberg, bohemian grove & trilateral commission pada masa depan)

      Delete
  6. Saya tidak pernah nampak lagi bukti berkenaan apa yang saudara katakan sebagai 'paper trails' di mana-mana blog (sepatutnya ini peluang besar mendedahkan siapa Anwar). Namun tidak apa, kita tinggalkan dulu isu KLCC, kita pergi kepada yang lebih besar iaitu Putrajaya.

    Berbalik kepada Putrajaya, saudara tidak sepatutnya membuat kesimpulan mudah bahawa ia sebagai kebetulan memandangkan saudara tidak pula menyebut rekaan KLCC itu kebetulan sedangkan rekaan Putrajaya lebih banyak unsur freemasonrynya;

    1)Berkenaan all-seeing-eye kat depan pejabat perdana menteri tu saudara silap jika kata simbol mata memandang ke langit tidak ada di Vatican, sila periksa semula.

    2)Obelisk di taman botani tidak berapa menepati ciri obelisk sebenar namun tidak mustahil ia juga sebahagian simbol freemason memandangkan terdapat banyak juga simbol freemason yang tidak 100% jelas, mungkin bagi mengelakkan terlalu obvious.

    3)Terdapat satu lagi simbol all-seeing-eye yang lebih jelas iaitu di Putrajaya Convention Centre.

    4)Sebuah corak jalanraya yang saya tak pasti di area mana di Putrajaya juga begitu mirip simbol freemason

    5)dan yang paling ketara dan saya agak kagum ialah rekaan Alamanda (lihat dari udara) yang betul-betul menyerupai simbol Freemasonry, malah di dalamnya juga terdapat berbagai simbol freemason termasuk lantai checkers.

    ReplyDelete
  7. Untuk pengetahuan saudara saya ni duduk kat Sabah dan bukannya kat Putrajaya, so mengenai perkara 3, 4 yang saudara bangkitkan tu saya kena tengok gambarnya baru boleh komen. Saya juga nak lihat gambar untuk 1 sebab setakat yang saya tahu tak ada lambang the eye di Vatican yang memandang ke langit.

    Pasal rekaan Alamanda tu saya ada nampak juga kat Google dan memang serupa betul dengan lambang kompas Freemason tapi Alamanda tu shopping kompleks kan? Saya pun suspek juga tu tapi sepertimana yang saya pernah jelaskan dalam artikel terdahulu "COMMENTING ON TAN SRI SANUSI JUNID'S MENTION ON FREEMASON" Freemason ni dalam semua parti pun ada. So saya tak ada problem untuk mengakui bahawa itu lambang Freemason sekiranya dapat study sejarah di sebalik rekaannya dan nombor yang terlibat.

    Dalam perbincangan berniat kepada bertukar pendapat ni saudara pun kenalah bantu saya juga dengan menunjukkan gambar tempat-tempat tersebut. Beginilah, saudara email pada saya gambar-gambar tu pastu nanti saya jawab dalam artikel Q&A yang akan datang.

    Mengenai menara di Taman Botani tu ramai yang tak tahu bahawa Luciferian mengamalkan pendekatan "literal". Ada satu part mengenai obelisk ni yang tak boleh diubah iaitu bucunya yang bersegi piramid dan sebabnya saya akan jelaskan di dalam artikel Q&A tersebut.

    ReplyDelete
  8. 9)1Malaysia ciptaan APCO dan kenyataan Najib di United Nations berkenaan 1World;
    http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2009/10/7/nation/4854896&sec=nation

    10)Najib, Shahrizat, Khairy gunakan isyarat illuminati;
    http://2.bp.blogspot.com/_IR_mUI3dKH8/SkxhoNIbdJI/AAAAAAAAAD8/zpWQMTbezJE/s1600/illuminati%2520sign.jpg

    http://www.negarakita.com/Post-325102-Lepas+Najib,+Shahrizat+Pula+Buat+ISYARAT+FREEMASON

    11)AJL24 yang disiarkan oleh TV3 anak syarikat Media Prima yang dimiliki UMNO mempersembahkan hiburan yang penuh unsur freemasonry;

    http://beautifulnara.com/ada-apa-dengan-anugerah-juara-lagu-24/

    12)Bapak segala illuminati membuka pejabat di Malaysia;
    http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2010/06/najib-benarkan-rothschild-bank-bertapak.html

    13)Semua lodge freemason di Malaysia telah dibuka sejak sebelum merdeka, namun baru-baru ini lodge freemason yang terbaru, terbesar, dan teragung telah dibuka di Kuala Lumpur;
    https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/581555_159845794155395_335627415_n.jpg

    14)Mungkinkah Dato' Onn Jaafar keluar UMNO kerana tidak mahu bersekongkol dalam agenda freemason? Berikut adalah ucapan
    terakhir beliau sebagai YDP UMNO sebelum keluar UMNO;

    "Oleh kerana saya mempunyai beberapa peluang dapat melihat sesuatu gerak langkah, sesuatu perbuatan atau cadangan yang hendak dijalankan di Tanah Melayu ini, langkah-langkah dan perbuatan yang mendatangkan kebimbangan kepada diri saya sendiri.

    …saya dapat peluang itu oleh kerana dapat melihat tempat-tempat yang tidak dapat dimasuki kebanyakan orang. (adakah Dato Onn Jaafar sudah berjaya masuk ke dalam salah satu loji FREEMASON di Tanah Melayu ketika itu?) Melihat gerak langkah dan cadangan-cadangan yang hendak didatangkannya ke atas Tanah Melayu ini.

    Malang mulut saya tertutup, malang saya berkata mulut saya ini tertutup tidak dapat menzahirkan kepada umat Melayu Semenanjung ini apa yang diketahui oleh saya dalam masa menyempurnakan pekerjaan-pekerjaan dan tanggungan saya itu…"

    Rujukan : (Mohamed Abid, 2003, muka surat 191-192)

    http://atasan.blogspot.com/2011/07/dato-onn-jaafar-keluar-umno-kerana.html

    15)Lord Cromer, mantan Gabenor Inggeris di Mesir dan Sudan menegaskan: "Kemerdekaan akhirnya hendaklah diberi kepada tanah
    jajahan, tetapi hendaklah dirancang supaya penyerahan kuasa diberi kepada anak negeri yang mendapat pendidikan dan asuhan
    Barat, melangsungkan dasar dan perancangan yang diatur selepas diberi kemerdekaan"

    16)Selama ini saudara bimbang jika agenda NWO akan terlaksana di Malaysia, namun saya bimbang jika apa yang saudara bimbangkan selama ini telah lama dilaksanakan. Betul kata saudara, mereka menggunakan mind control, betuljuga kata sahabat kita televisyen adalah mind control yang paling meluas dan berkesan, dan lihatlah saja kesan TV kepada masyarakat kita, betapa runtuhnya nilai masyarakat kita, dan siapa yang menguasai Televisyen di negara ini?

    ReplyDelete
  9. Eh, mana pergi post 1 - 8??

    ReplyDelete
  10. Buka blog sendiri la bro.....

    ReplyDelete
  11. Mijn getuigenis over hoe ik lid werd van de Illuminati. Ik wil mensen leren kennen die zich bij de grote Illuminati willen aansluiten als een groot lid van de Illuminati en willen dat ik een groot lid word. Zijn naam is Heer Felix Morgan. Help me mijn leven terug te krijgen na de doodsfase. Uitgebracht na ongeveer 5 jaar en zes maanden. Na te zijn verraden door zoveel leden van de Illuminati. Door de jaren heen was ik hopeloos en financieel aan de grond. Maar op een dag kwam ik tijdens het surfen op internet de boodschap tegen van het grote Illuminati-lid Lord Felix Morgan en zei dat als je een van de grote Illuminati-leden bent, je beroemd, rijk en succesvol in het leven kunt zijn. Ik nam contact met hem op en legde hem alles uit en hij raadde me de gebruikte opname aan en ik betaalde het grote lid om aan de slag te gaan en ik maakte kennis met de Illuminati World Order. Daarna gaven ze me alle richtlijnen en lieten ze me weten dat nieuwe leden na de initiatie worden beloond met een bedrag van $ 1.000.000 in contanten. Met de hulp van Lord Felix Morgan. Ik was volledig ingewijd als volwaardig lid van de Illuminati. Als u van mening bent dat u al een oplichter hebt geprobeerd of u bent het, is het aan mij om u te helpen deelnemen, probeer dan Lord Morgan. Dit is je beste kans om te worden wat je wilt in je toekomstige leven. Neem contact met hem op via WhatsApp +2348056051569 of per e-mail: Illuminatiofficial565@gmail.com

    ReplyDelete