Sunday, August 18, 2013

MALAYSIA DI MATA DAJJAL (TERJEMAHAN)

Nota Pembuka: Sekali lagi saya ingin mengucapkan setinggi-tinggi terima kasih kepada seorang pembaca saya iaitu saudari 'BLACK DRAGON' kerana menterjemahkan artikel saya ini yang sebelumnya saya tulis dalam bahasa inggeris pada 22 Januari 2011 (klik sini jika ingin membaca versi asal dalam bahasa inggeris).

Saya ada juga menerima beberapa emel dari anda yang mencadangkan agar lebih banyak artikel ditulis dalam bahasa melayu. Saya cadangkan agar anda mencadangkan terus perkara ini kepada saudari 'Black Dragon'. Malangnya saya tidak boleh menyiarkan alamat emel beliau namun anda bolehlah copy+paste di ruangan komen ayat berikut "U/P: Black Dragon yang cantek rupawan. Mohon translate artikel .......... (nyatakan artikel yang anda mahukan) dengan segera. Maaf sebab you kerja takde gaji but tenkew tenkew anyway. Sekian".

Dan kepada mana-mana pembaca yang nak hentam saya lepas ni, saya ucapkan "Selamat Hari Raya dan Lantak Kaulah. Dah terlambat pun sebab artikel di dah ada dalam blog saya 2011 haha.."


TERJEMAHAN: MALAYSIA DI MATA DAJJAL
Tulisan: Afterdark
Terjemahan: Black Dragon

Artikel berikutnya ini akan membincangkan tentang beberapa ramalan. Kecuali beberapa ramalan yang telah dinyatakan dalam hadis, yang selebihnya adalah tidak diketahui asal usulnya. Oleh itu, perlulah diingatkan supaya anda berasa ragu terhadap ramalan-ramalan ini. Artikel ini ditulis bukanlah untuk meyakinkan anda tentang kebenaran ramalan-ramalan berikut. Saya hanya ingin anda melihat ramalan-ramalan ini dari sudut pandangan Illuminati. Ia mungkin berguna dalam pertempuran di masa depan jika kita tahu apa yang difikirkan oleh pihak-pihak musuh.

* * * * * * *


Antara soalan yang paling kerap ditanya mengenai kehadiran Illuminati di Malaysia adalah "Mengapa mereka berada di sini?". Soalan ini sering bermain-main di fikiran saya, malahan sejak saya menyatakan dalam artikel yang terdahulu bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang Freemason; dan bahawa kita sedang bergerak ke arah Negara yang dikawal oleh Illuminati. Dalam artikel 2013 ILLUMINATI BLUEPRINT yang saya terbitkan sebelum ini, saya menyatakan bahawa kejatuhan domino telah berlaku, dan saya bimbang ia masih lagi berlaku.

Baiklah, sebelum anda meneruskan lagi pembacaan anda, biar saya jelaskan terlebih dahulu bahawa artikel ini bukanlah sepenuhnya berkaitan politik. Malah, setiap perkataan yang terkandung selepas ini adalah sepenuhnya bersifat spekulatif. Hanya masa akan menentukan sama ada ia akan menjadi satu kenyataan atau tidak. Oleh itu dengan seikhlas hati, saya menasihati anda supaya menganggap artikel ini hanyalah sebagai bahan bacaan ringan semata-mata.


Baiklah, mengapa Illuminati begitu tertarik kepada negara kita yang jumlah penduduknya hanya setakat 27 juta orang? Berbeza dengan negara Teluk yang kaya dengan sumber minyak, negara kita tidak dikurniakan dengan minyak atau emas atau apa-apa jenis sumber alam yang melimpah ruah cukup untuk menarik minat mereka Daru sudut politik pula, Tun Mahathir adalah satu-satunya tokoh yang berjaya meletakkan Malaysia pada sasaran Illuminati dan ia hanyalah semata-mata kerana beliau banyak menimbulkan kemarahan mereka dan Tun Mahathir dianggap satu-satunya lawan yang setanding dari rantau ini.

Terdapat juga teori kedua yang datangnya dari golongan sekular di dalam kumpulan kami dan bagi saya ia bagaikan mimpi yang teramat ngeri...

Oleh itu, untuk santapan bacaan anda, saya kemukakan teori pertama.

SERANGAN MATA WANG 1997 & GEMPA BUMI 2004

Petunjuk pertama menunjukkan bahawa kita memiliki sesuatu yang mereka mahukan (atau tidak mahu, bergantung kepada perspektif anda) adalah ketika mereka melancarkan serangan hebat ke atas Ringgit Malaysia pada tahun 1997. Hal ini telah pun saya dibincangkan dalam artikel sebelumnya PRABOWO, THAKSIN, ANWAR IBRAHIM DAN KRISIS MATA WANG PADA TAHUN 1997. Cukup jelas pada ketika itu, di samping mengaut keuntungan, mereka perlu menanam proksi-proksi mereka di dalam kerajaan untuk mengawal sistem kita. Tidak dapat dipastikan negara-negara Asia manakah yang menjadi sasaran sebenar mereka. Perlu diingatkan bahawa semua negara-negara Asia pada masa itu (sebelum serangan), Thailand, Indonesia, Brunei dan Malaysia adalah antara negara-negara yang tidak menganggap dirinya sebagai sekutu Amerika Syarikat. Thailand misalnya, walaupun bergantung kepada US Dolar melalui industri pelancongan dan seks, masih memuliakan Raja mereka sebagai orang yang suci dan menghayati sejarah negara mereka sebagai satu-satunya negara di Asia Tenggara yang masih belum dijajah. Malaysia dan Indonesia cukup dikenali sebagai anti-Uncle Sam sehingga kini, dan walaupun saya tidak mempunyai pengetahuan khusus sejauh mana hubungan diplomatik antara Negara Brunei Darussalam dan Amerika Syarikat, saya yakin umat Islam di Brunei berkongsi sentimen yang sama terhadap Amerika Syarikat.

Jika serangan mata wang tahun 1997 adalah petunjuk bahawa mereka 'perlu' untuk menanam diri mereka jauh ke dalam sistem kita, gempa bumi 26 Disember 2004 merupakan petunjuk bahawa mereka begitu terdesak untuk menghapuskan 'sesuatu' atau 'seseorang' di Acheh, sehari selepas Krismas. Mengapa? Sebabnya adalah:-

Bertentangan dengan kepercayaan umum, Isa dari Nasaret tidak dilahirkan pada 25 Disember. Gereja Kristian awal pula tidak meraikan kelahiran Isa kerana mereka tidak tahu bilakah hari keputeraan baginda dengan tepat. Sehinggalah pada tahun 440 Masihi, barulah gereja Roman secara rasmi mengisytiharkan 25 Disember sebagai hari kelahiran Nabi Isa a.s. Ini bukanlah berasaskan kepada sebarang bukti keagamaan tetapi sebaliknya ia berlandaskan pada perayaan pagan Saturnalia. 25 Disember dijadikan sebagai sambutan hari lahir Tuhan Matahari (Iblis a.k.a Lucifer), iaitu tarikh yang diperhatikan agak dekat dengan solstis musim sejuk. Jadi, bagaimanakah golongan Pagan meraikan Tuhan Matahari? Tepat sekali, melalui pengorbanan manusia. Menjelang hari ke dua puluh lima setiap bulan, kultus pagan akan melakukan korban di altar holokus. Malah, semasa Acara Pengorbanan Besar-besaran sebelum ini, paderi pagan telah membuat 25 Jenis petanda Salib (3 tanda salib untuk persembahan, 5 untuk menyediakan transubstansiasi, 1 untuk memberkati roti, 1 untuk memberkati Wain, 15 tanda salib lagi untuk baki doa yang dibaca). Apa yang berlaku di Acheh hanyalah pengorbanan manusia pada skala moden yang telah pun dilaksanakan sekian lama sejak Lucifer diturunkan ke bumi. Setahun sebelum Acheh, upacara yang serupa berlaku di Iran apabila gempa bumi berukuran 6.6 skala Richter telah meragut 26 ribu nyawa.

Ia membawa kita kepada soalan kedua. Mengapa Acheh?


Jawapannya adalah, alang-alang mereka memutuskan untuk menggembirakan Lucifer dengan pembunuhan besar-besaran, jadi mengapa tidak cuba membunuh orang yang paling penting? Ironinya dalam situasi ini adalah, penyembah Lucifer yang sebenar-benarnya menerima ramalan mengenai tarikh kelahiran Imam Mahdi. Oleh kerana ramalan itu menyebutkan bahawa Imam Mahdi akan lahir pada tahun berlakunya gerhana Matahari dan Bulan pada bulan Ramadan yang sama, mereka yakin bahawa Imam Mahdi telah dilahirkan pada November 2003 apabila berlaku dua gerhana pada 14 dan 28 Ramadhan tahun tersebut. Berdasarkan logik yang hanya diketahui oleh mereka, mengorbankan nyawa 226 ribu warga Acheh seolah-olah berkaitan dengan membunuh seorang bayi lelaki berusia setahun yang teramat sangat penting. Yang pasti, mereka tidak tahu bagaimana untuk mencari sebatang jarum di dalam timbunan jerami. Oleh itu, berlandaskan logik bahawa seekor lebah boleh dihapuskan dengan membakar seluruh hutan, mereka memutuskan untuk membedil peluru nuklear di dasar Jurang Sumatra menggunakan dengan sebuah kapal selam nuklear.

Sesiapa sahaja yang membaca akhbar-akhbar perdana selepas tsunami sejak 4 tahun lalu tidak akan dapat mengaitkan bahawa masyarakat dunia telah heboh memperkatakan tuduhan mengenai penglibatan kapal selam nuklear Amerika Syarikat (USS San Francisco) dalam serangan itu. Keganjilan gempa bumi itulah yang membongkar rahsia pengeboman itu. Penemuan saintifik telah mendapati bahawa plat tektonik Indo-Australia telah bergerak selama lebih 10 minit semasa gempa bumi Acheh, sedangkan anomali dari sudut geologi menganggap bahawa gempa bumi terkuat dalam sejarah pada iaitu 9 skala Richter hanya bertahan selama satu minit atau lebih sahaja. Ahli geologi turut mengesahkan pada bulan Mei bahawa gempa bumi 26 Disember menyebabkan seluruh bumi bergetar selama beberapa minggu selepas gempa bumi awal, dan setiap titik di planet ini berpindah secara menegak sekurang-kurangnya 3 sentimeter (1/4 inci). Ini merupakan tanda-tanda bahawa peristiwa tersebut telah dicetuskan oleh senjata nuklear, menyebabkan plat tektonik yang secara teorinya harus telah mengalami gempa kecil "amaran" untuk memberi laluan pada satu gegaran besar yang mendadak.

Hakikat bahawa manusia telah berjaya mencipta senjata yang mampu meniru kemusnahan gempa bumi bukan satu perkara baharu. Nicola Tesla pernah memperkenalkan idea mesin gempa bumi yang menurut beliau telah diuji oleh dirinya sendiri pada tahun 1897. Pada April 1997, daripada Setiausaha Pertahanan William S. Cohen, membuat kenyataan yang misteri iaitu "Pihak lain terlibat bahkan dalam eko keganasan, mereka boleh mengubah cuaca, mencetuskan gempa bumi atau gunung berapi dari jauh, melalui penggunaan gelombang elektro magnetik". Malah, pada Jun 2000, New Zealand Herald telah mengesahkan bahawa berdasarkan pendedahan dokumen sulit bahawa tentera AS dan NZ telah melakukan beberapa siri letupan air mencetuskan pasang surut tsunami mini di Whangaparaoa pada tahun 1944 dan 1945 sebagai sebahagian daripada 'Projek Seal' rahsia untuk melihat bagaimana buatan manusia tsunami boleh dijadikan senjata.

Saya pula, secara peribadi telah bertelagah dengan rakan-rakan dalam Watchers Group bahawa adalah sangat tidak mungkin Al-Mahdi akan lahir di Acheh. Menggunakan kaedah harafiah dalam pentafsiran ramalan itu, saya menegaskan bahawa Rasulullah sendiri telah menyatakan bahawa Al-Mahdi adalah cerminan imej Rasulullah. Oleh itu, jika Al-Mahdi mengikuti profil Rasulullah, maka bukankah Al-Mahdi dilahirkan di Mekah atau Madinah?

Walau bagaimanapun, saya masih lagi memikirkan cadangan alternatif yang dinyatakan oleh saudara Muslim saya dalam Watchers Group bahawa serangan itu mungkin diarahkan untuk menghalang Kebangkitan Panji-panji Hitam.

KEBANGKITAN PANJI-PANJI HITAM


Jika anda pernah meluangkan sedikit masa untuk membaca mengenai Al-Mahdi, maka anda semestinya pernah mendengar bahawa tenteranya yang berasal dari Timur yang dikenali sebagai tentera panji-panji hitam. Ramalan itu telah menyatakan bahawa tentera itu bukanlah dibentuk secara peribadi dan ditubuhkan oleh Al-Mahdi. Sehingga pada hari beliau dikejar sekeliling Kaabah dan diisytiharkan sebagai Imam, beliau sendiri tidak tahu bahawa dialah Al-Mahdi yang sekian lama dinanti-nantikan itu. Oleh itu, lebih dapat diterima akal apabila seseorang dari Timur membentuk ataupun secara tidak sengaja menubuhkan tentera ini dengan harapan untuk berkhidmat kepada Al-Mahdi apabila tiba masanya kelak. Jadi, mungkin boleh dikatakan bahawa Allah turut mengutus seorang individu penting untuk melakukan persediaan awal kepada Al-Mahdi. Di kemudian hari, Al-Mahdi juga akan menyediakan tapak persediaan awal untuk Isa Al-Masih. Begitu juga, Dajjal turut meniru strategi yang sama. Apabila akhirnya Dajjal memunculkan dirinya, sebenarnya sudah ada pihak yang menunggu kedatangannya. Golongan Illuminatilah yang melakukan persediaan awal sebagai menjangkakan kedatangan Dajjal. Oleh itu apabila Dajjal akhirnya tiba, tidak perlu baginya untuk bertatih dari awal.

Jadi siapakah 'insan terpilih' yang akan menjadi permulaan kebangkitan Panji Hitam?

Setiap umat Islam di setiap daerah mungkin mendoakan supaya insan ini datang dari kalangan mereka. Rakyat Afghani memang telah diketahui akan memberitahu kepada sesiapa sahaja yang sudi mendengar bahawa perkataan "Khurasan" yang tersebut dalam ramalan sebenarnya merujuk kepada Afghanistan itu sendiri. Dakwaan itu akhirnya menarik minat Illuminati yang seterusnya mendedikasikan abad ke-20 dan ke-21 menyembelih warga Afghanistan dan membumihanguskan tanah mereka.

Walau bagaimanapun, terdapat hujah-hujah menentang pendapat ini. Salah satu hujah yang kukuh merujuk kepada hadis “Jika kamu semua melihat Panji-panji Hitam datang dari arah Khurasan, maka pergilah kepada mereka dengan segera, walaupun kamu terpaksa merangkak di atas salji kerana sesungguhnya di kalangan mereka adalah Khalifah, Al Mahdi”. ini memerihalkan bahawa Al-Mahdi telah pun mengetuai panji-panji hitam apabila Peperangan Afghanistan bermula.

Kesimpulannya, ramalan ini merujuk pada tempoh masa yang Al-Mahdi telah pun disertai oleh Panji-panji Hitam (iaitu selepas pengisytiharan di Kaabah). Persoalannya yang masih belum terjawab adalah mengenai identiti orang yang merintis kemunculan Panji-panji Hitam sebelum pengisytiharan di Kaabah.


Nasib baik (atau tidak – bergantung kepada perspektif anda), beberapa ramalan juga menjurus ke arah Malaysia dan Indonesia. Adakah kita cukup beruntung untuk dirahmati dengan penghormatan tersebut? Atau adakah ia sekadar angan-angan kosong? Baiklah, oleh kerana Illuminati amat dikenali dengan sikap menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan, ramalan-ramalan ini akhirnya turut sampai ke pengetahuan mereka. Sebab itulah, kini mereka berada di Malaysia dengan Anwar Ibrahim yang mengetuai persiapan di sini, cuba untuk memastikan supaya penghormatan itu bukan milik kita.

Pendapat saya, kisah Al-Mahdi yang didatangi oleh sembilan lelaki yang membawa baginda keluar walaupun baginda enggan dan dibai'ah di antara Rukun Yamani dan Maqam Ibrahim a. s. bukan lagi rahsia. Menurut legenda Indonesia yang disampaikan dari mulut ke mulut, seorang tokoh mistik bernama Sabdo Palon telah membuat ramalan bahawa sembilan lelaki itu akan diketuai oleh seseorang yang dikenali sebagai Syeikh Malaya. Ramalan ini begitu popular kerana ia menyebut bahawa Sabdo Palon adalah pelajar Wali Songo yang terkenal.


Tetapi, sama ada ramalan ini benar-benar wujud atau tidak adalah di luar pengetahuan saya. Saya tidak dapat mengesahkannya kerana saya hanya mendengar mengenai ramalan ini dari rakan Watcher Group yang berasal dari Indonesia. Setakat yang dapat saya kaji sendiri, Sabdo Palon adalah tokoh mistik yang dikatakan muncul dalam abad ke-15 semasa perang antara kerajaan Hindu Majapahit melawan Islam Demak. Ia adalah peperangan keagamaan, yang amat didorong oleh faktor agama sehingga Raden Patah sebagai pemerintah Demak turut dibantu oleh pasukan legenda Wali Songo. Legenda mengatakan bahawa Sabdo Palon merupakan nujum untuk pemerintah Majapahit Prabu Brawijaya dan Raja itu membawa Sabdo Palon bersamanya semasa pertemuan dengan Sunan Kalijaga (salah seorang Wali Songo). Semasa pertemuan inilah dikatakan bahawa Prabu Brawijaya telah memeluk agama Islam manakala Sabdo Palon pula menunjukkan keengganannya malah menyumpah seluruh rakyat Jawa kerana meninggalkan agama Hindu. Sumpahan terkenal beliau disebut dalam buku lama "Serat Jangka Jayabaya Sabdo Palon".

Setelah mengkaji banyak cerita berkaitan Sabdo Palon, saya berasa amat ragu jika dikatakan Sabdo Palon pernah menuntut ilmu dengan Wali Songo. Malah, melihat kebenciannya terhadap Islam, hinggalah cara dia hilang di dalam kabus, dan cara dia mengumumkan bahawa dia akan muncul semula 500 tahun kemudian untuk menggantikan Islam dengan agama lain cukup meyakinkan – saya bahawa Sabdo Palon itu sendiri adalah Syaitan. Kemudian, ada cerita mengatakan bahawa Sabdo Palon pernah muncul di Bali pada 1489 di bawah nama Danghyang Nirartha dan kemudian menukar namanya sebagai Haji aji Duta Semu. Di sana, beliau terus menyesatkan dengan ajaran "Islam Telu" yang pengikut hanya boleh bersembahyang tiga kali sehari.

Sekarang, mari kita lupakan sama ada Sabdo Palon Raja Syaitan atau tidak. Saya mungkin membincangkan lebih lanjut mengenai Sabdo Palon dalam artikel "Laluan Syaitan" yang masih lagi dalam perancangan. Saya akan cuba menerangkan jejak-jejak kehadiran syaitan di seluruh dunia (kini sepanjang 10 muka surat yang panjang dan bakal bertambah.. saya begitu letih untuk meneruskan..)

Pada ketika ini apa yang penting adalah, entah bagaimana ramalan tentang "Syekh Malaya" ini telah tersebar di luar sana dan kini beredar di arus perdana internet. Dalam artikel terdahulu, saya telah menjelaskan bahawa Illuminati merupakan kumpulan manusia yang paling paranoid yang menganggap serius apa jenis ramalan pun. Mereka dikatakan membiayai jabatan khas hanya untuk mengawasi mana-mana ramalan di seluruh dunia. Teori "RAHMAN" yang banyak diperkatakan hanyalah semata-mata kata-kata dari mulut ke mulut tetapi terbukti benar di Malaysia walaupun tiada seorang pun yang pasti siapakah yang mula-mula mengutarakannya. Oleh itu, jika orang-orang seperti saya dan anda dan warga Indonesia boleh mendengar tentang Syeikh Malaya, maka sudah tentu sampah Illuminati juga sudah mengetahui tentang berita ini.


Sekarang, mari kita andaikan untuk seketika bahawa Syeikh Malaya memang wujud atau akan wujud, apakah pula maknanya perkara ini kepada Illuminati? Rakan saya pula berpendapat bahawa ramalan itu hanya menunjukkan satu perkara, iaitu Panji-panji Hitam sememangnya akan mengibarkan benderanya pertama-tama di Malaysia sebelum memulakan perarakan terpanjang dalam sejarah ke Mekah. Lain-lain ramalan penting mengenai baginda Al-Mahdi telah pun menunjukkan bahawa sembilan orang yang mula-mula menghubungi Al-Mahdi di Mekah sudah mengetahui tentang tentera Panji-panji Hitam yang semakin hampir, maka adalah masuk akal bahawa beberapa ataupun sekurang-kurangnya salah seorang daripada mereka adalah ahli atau pengasas Panji-panji Hitam itu sendiri. Ramalan Sabdo Palon menyebut tentang Syeikh Malaya sebagai tokoh terkemuka di kalangan orang-orang ini. Jadi apakah maknanya perkara ini mengenai Malaysia? Mari kita lihat semula pemboleh ubah yang terkandung dalam ramalan Sabdo Palon ini.

Syeikh Malaya sebagai pemimpin sembilan lelaki + Malaya bererti Malaysia + Panji-panji Hitam yang menghampiri = Adakah anda faham?

Satu lagi perkara yang memberikan sedikit kredibiliti remeh kepada ramalan "Syeikh Malaya" adalah nama "Syeikh Malaya" itu sendiri. Hakikat bahawa insan ini menamakan dirinya sempena nama negaranya memberitahu kita bahawa ramalan ini telah dibuat untuk menyesuaikan teka-teki yang disebut dalam ramalan mengenai panji-panji hitam.

"Panji-panji hitam akan datang dari Timur, diketuai oleh para lelaki yang gagah perkasa, dengan rambut panjang dan janggut, nama keluarga mereka diambil dari nama-nama bandar asal mereka dan nama-nama mereka yang pertama adalah dari "Kunya".

Watcher Group (dan Illuminati) telah pun mengetahui profil paling asas Tentera Panji-panji Hitam. Dengan mengguna pakai peraturan pertama teknik tafsiran ramalan Illuminati, bahawa ramalan semua mesti ditafsirkan secara literal, maka Illuminati telah membuat kesimpulan bahawa : -

(a) setiap anggota tentera akan menggunakan negara mereka sebagai nama keluarga dan

(b) sebab utamanya adalah kerana para anggota tentera ini bersifat multinasional, yang datangnya dari pelbagai negara-negara dan kampung halaman yang berbeza

(c) para tentera ini akan mara menuju ke Mekah melalui jalan tanah, dan akan melalui banyak negara dan bandar-bandar, yang mana mereka akan disertai oleh umat Islam dari pelbagai tempat-tempat ini yang menyebabkan bilangan mereka semakin bertambah

Atas sebab ini, Illuminati sudah pun meragui idea bahawa gagasan tentera Panji-panji Hitam hanya terdiri daripada orang-orang Arab atau Afghanistan sahaja.


Bagi saya, dengan idea bahawa tentera ini boleh bermula dari Malaysia adalah mungkin tetapi masih terpencil. Selagi asal usul ramalan Sabdo Palon masih dipersoalkan pada masa ini, maka kita perlu mengambil sikap berhati-hati kerana ia mungkin juga watak palsu yang dicipta oleh orang-orang tertentu di Internet. Tetapi, terdapat 10% bahagian diri saya yang ingin melayan idea ini, terutamanya apabila menyedari makna sebenar tafsiran literal perkataan 'Timur'. Baiklah, sebenarnya tidak ramai yang tahu tentang hal ini, tetapi jika anda menggunakan Google Earth untuk mencari Mekah, selaraskan kedudukannya dengan betul kepada 'Utara Benar' dan kemudian tekan butang papan kekunci anda untuk bergerak ke kanan (Timur), anda akan mendapati bahawa anda akhirnya akan berakhir di tempat yang sangat berhampiran Brunei. Anda tidak akan dapat melihat 'kebetulan' ini pada peta 2D biasa kerana utara yang ditunjukkan bukan 'Utara Benar' tetapi 'Utara Grid'. Google Earth mengguna pakai 'Utara Benar' dalam pengaturcaraannya, jadi anda boleh lihat 'kebetulan' ini hanya dengan menekan butang yang betul di papan kekunci anda. Saya, bagaimanapun tidak akan membuat spekulasi tentang maksud kebetulan ini.

(Google Earth dan Google Maps (https://maps.google.com) adalah tidak sama. Google Earth adalah perisian yang boleh dimuat turun di earth.google.com)

Walau apa pun, Asia Tenggara adalah rantau Islam yang paling jauh di timur dari Mekah. Oleh itu mungkin juga masuk akal bahawa perarakan itu boleh bermula dari sini. Jika benar, perarakan ini akan bergerak melalui Thailand, Myanmar, Bangladesh, sempadan India dan China, kemudian masuk ke Pakistan, Afghanistan, Iran, Iraq, dan terus ke Mekah sebelum membaiah kesetiaan mereka kepada Imam Mahdi. Satu perkara yang pasti, ia sememangnya deretan banyak negara untuk dilalui oleh tentera itu. Jika saya merupakan komander tentera bagi sebuah pasukan tentera multinasional seperti itu, saya mungkin akan melakukan perkara yang sama dengan memanggil semua anggota dalam pasukan tentera saya dengan nama-nama seperti Syeikh Malaya, Hussin Jakarta, Abdul Pakistan dan nama-nama yang serupa seperti itu.

Ayuh kita berehat seketika.. Saya akan menulis bahagian kedua artikel yang tidak masuk akal untuk keseronokan membaca anda. Nasihat saya adalah supaya anda supaya menganggap ia sebagai bahan bacaan ringan. Dalam bahagian kedua, saya akan menulis tentang teori kedua dari kumpulan sekular dalam Watcher Group mengapa Illuminati berminat dengan Malaysia kita yang tercinta ini. Teori kedua yang penuh dengan perbincangan ringkas tentang bencana ramalan yang kadang-kala menyebabkan saya tidak dapat tidur. Jadi, bahagian kedua merupakan berita buruk jika kebenarannya terbukti. Tetapi, ia juga menyokong idea mengapa Panji-panji Hitam akan muncul dari rantau kita.

107 comments:

  1. Ulangkaji yang terbaik... Terimakasih.

    ReplyDelete
  2. Salam..Saya rasa betul artikel ini..kerana dalam satu blog yang saya tk beberapa ingat namanya..blogger itu ada buktikan bahawa bangsa arab akan dibunuh dengan senjata biologikal(wabak) dan bangsa arab akan berkurangan..tak mungkin mereka akan menjadi tentera panji hitam..dan rasanya Imam Mahdi juga tidak akan dilahirkan disana kalau bangsa arab akan dihapuskan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya agak tertarik dng post Tanya Khidir yg menyebut MALAYSIA ADALAH DARATAN AKHIR DUNIA dan MERUPAKAN TUGU AKHIR ISLAM manakala SELURUH KEPULAUAN INDONESIA PULA MERUPAKAN PULAU-PULAU AKHIR DUNIA dan MENJADI BENTENG AKHIR ISLAM...terdapat 2 SERAMBI MEKAH DI PENGHUJUNG 2 NEGARA...ACEH dan KELANTAN...pantai TIMUR ke yg bakal menjadi sasaran seterusnya setelah TIMUR ACEH dibedil??? Tpi saya juga tertarik dng penyataan Tanya Khidir yg menyebut KATA DAJJAL, IMAM MAHADI dan turunnya semula ISA AL MASEH AS TIDAK TERDAPAT DALAM AL QURAN sedangkan dlam KHUTBAH AKHIR RASULALLAH SAW menyebut agar berpegang pada 2 perkara pasti tidak tersesat iaitu tak lain dri AL QURAN dan SUNNAH baginda Nabi tak sebutpun berpegang pada Hadis!!! Al Quran kekal terpelihara manakala Hadis mudah dipinda...PERCAYA PADA AL QURAN ke HADIS???

      Delete
    2. Sunnah tu hadis la shahih & hassan bang...beramal dgn hadith shahih maudhu dhaif tu tinggalkn..
      Hadis xboleh dipinda sbb itu kita ada institusi yg melahirkan rmai sheikul2 hadith...yg menjaga perawi2,susur galur...sbb tu munculnya imam2 besar semisal imam bukhari,muslim,altarmizi,asqalani,azzahabi,imam nawawi dn rmai lg ilmuan hadith yg ingatan mereka xboleh dipetikai

      Delete
  3. Kebetulan selepas membaca artikel ini saya terjumpa artikel ini http://panjihitamdaritimur.blogspot.com/2013/08/wakil-wakil-panji-hitam-dari-timur.html dalam senarai Feedly.

    Adakah kebarangkalian yang ianya berkait?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu anda kena tanya pada Admin blog tu. Saya belum mengenali mereka. Lagipun blog dia bertarikh 2013 manakala artikel saya pada 2011. Tentang perkaitan satu peristiwa dengan peristiwa yang lainnya adalah Wallahualam. Niat sama ke arah kebaikan tetapi perspektif berbeza adalah perkara biasa.

      Delete
    2. Terdapat bnyak post tntang PANJI-PANJI HITAM DARI TIMUR...sebelum 2011 pun ada banyak...ada gak post yg menyebut tentang SIAPA YG MEMBAWA BENDERA PUTIH dan SIAPA yg PEGANG PANJI-PANJI HITAM...ADA GAK PANJI-PANJI HITAM LANGKASUKA!!!

      Delete
  4. baru baca separuh artikel dari blog ni, berat rasa kepala, banyak benda yang misteri, sakit kepala lak, berat artikelnya, apapun teruskan

    ReplyDelete
  5. imam mahadi memang "lahir" dari keturunan Arab.. cuma dia di lahirkan di negara sebelah timur... apa jemaah yg ada di dunia ini yg "nampak" "low profile"?.... ia diwakili oleh seluruh negara... bergerak tanpa mengikut "sistem" yg di cipta illuminati.... mengamalkan agama 100 peratus sunnah.... ikutlah jemaah ini..... pasti kamu akan bersama imam mahadi insha Allah....

    ReplyDelete
  6. Ya Allah adakah kes mh370 berkait rapat drngan semua ni....?

    ReplyDelete
  7. ye..mmg ada kaitan dengan semua ini.perang dunia ke3 telah pn bermula di afghanistan dengan mengaitkan osama bin laden sebagai dalang semua ini.dan konspirasi dajal itu tidak dpt d teruskan apabila MH370 ghaib.walhalnye pesawat itu seharusnya menghentam menara tertinggi di dunia dubai ataupun taipei 101 mengikut perancangan DAJAL.hanyalah semata mata untuk mencetuskan perkara yang telah pn terjadi di america PWTC.benar kata penulis itu kita akan bermula d malaysia kerana penghujung benua berakhir di malaysia.sama2 lah kita nantikan kemunculan orang yang paling di tunggu2 itu.

    ReplyDelete
  8. Salam. Thank you very much for the very enlightening article. I have one serious comment to make though, if I may. The article contains a one-eyed image that symbolise Iilluminati. Please avoid including this symbol as well as any other symbols used by Illuminati/demonic/occult groups in your blog at all costs. These symbols contain negative energy which acts as a portal that allows the members of such groups to have a peek into our world. These groups do not only operate at physical level. They are very much involved spiritually through the practice of black magic and satanic rituals. If you can, remove such symbols from your blog and your surroundings. Recital of Manzil each time after Subuh and Asar prayers could hep in warding off evil intentions, with Allah's will. May Allah the Almighty protect us all from any evil misdeeds. Amin...

    ReplyDelete
  9. Artikel menarik....dan ada baik nya antara bangsa indonesia dan malaysia bersat padu supaya mnjadi lebih kuat dan tidak mudah terhasut oleh negri paman sam yg bertujuan untuk memecah belah rumpun ini...

    ReplyDelete
  10. Adakah sambungan kedua sudah keluar?

    ReplyDelete
  11. Adakah sbab ini org2 jemaah tabligh begitu kuat berpegang teguh kpd al-Quran dan sunnah???

    ReplyDelete
  12. agak2 nye la, kenapa guna panji hitam, apa makna hitam. kalau putih megambarkan kebersihan dn kesucian, haitam pula megambarkan ape? kenapa agaknya panji hitam yang digunakan. apakah maksud panji pula?

    ReplyDelete
  13. Hitam yang penuh misteri .

    ReplyDelete
  14. Hujjah kurang menepati syarak.

    ..jauh skali hakikat @ makrifat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minum arak dan mengetot lebih ummphh poyo

      Delete
    2. Anda hendak berpandukan syarak. Sedangkan Anda tidak mengamalkan syarak. Apakah Anda kurang membaca? Anda mengharapkan syarak tetapi Anda tidak membaca. Sesungguhnya Kita ambillah daripada hadis sahih yang menyatakan fitah akhir Zaman akan berlaku. Terlebih dahulu maksud fitnah adalah penipuan. Jikalau Anda lihat penipuan telah berlaku dari segi masalah perbankan, agama, Dan sosial yang menipu Kita melaLui media. Banyakkanlah membaca jangan pandai mengomen Dan mengentut

      Delete
    3. Anda hendak berpandukan syarak. Sedangkan Anda tidak mengamalkan syarak. Apakah Anda kurang membaca? Anda mengharapkan syarak tetapi Anda tidak membaca. Sesungguhnya Kita ambillah daripada hadis sahih yang menyatakan fitah akhir Zaman akan berlaku. Terlebih dahulu maksud fitnah adalah penipuan. Jikalau Anda lihat penipuan telah berlaku dari segi masalah perbankan, agama, Dan sosial yang menipu Kita melaLui media. Banyakkanlah membaca jangan pandai mengomen Dan mengentut

      Delete
  15. ... menurut 'dongeng' Sabdo Palon adalah satu dari watak 3 mahluk kacukkan manusia-jin yang berkemungkinan juga Dajjal yang mengunakan nama Samiri di zaman Nabi Musa a.s..

    juga wajak lain dari Himalaya di zaman Gautama Buddha.. ( yang ini saya tidak tahu nama & peranannya, tetapi juga berperanan sebagai pembantu kanan Iblis laknatullah)

    dan menjadi penasihat Brawijaya 5 dengan nama Sabdo Palon. Beliau berkahwin dengan Ratu Selatan yang lebih dikenali sebagai Nyai Roro Kidul dan setelah kalah perang agama diseluroh nusantara dari Sula ka Acheh, isterinya membuat perjanjian dengan kumpulan Wali Sembilan agar Bali kekal sebagai Pusat pengamal agama Hindu Purba.

    Oleh kerana mereka dari gulongan mahluk kacukkan dan bukan manusia tulin, mereka punya hayat dan kebolehan sama seperti gulongan jin, walau bagaimana pun bagi watak Sabdo Palon.. beliau perlu tempoh selama lebih 500 tahun proses pertapaan untuk menawan kembali Nusantara.

    Secara teori, mereka perlu tempoh 500 tahun untuk mengabung berbillion molekul untuk menjadi jasad baru yang lebih kukuh bagi menghadapi serangan doa-doa insan kamil dikalangan manusia yang mungkin menyerang mereka.

    Akhir tempoh 500 tahun itu adalah zaman ini, dimana gulongan manusia insan kamil hampir pupus, LGBT dan 'Islam Liberal' adalah antara petanda awal kehadiran mereka ini. Di Indonesia gulongan yang masih menghidupkan obor-obor Sabdo Palon semenjak ghaibnya Sabdo Palon bila kalah pertarungan dengan kumpulan 'Wali Sembilan' ialah dari kalangan gulongan 'Islam Abangan'.

    Ramai mungkin tidak sedar bahawa Sheikh Siti Jenar yang membawa ajaran 'Mangguling Kawulo Gusti', ini jenis gulongan berkonsepkan 'semua amalan zahir tertunai hanya dengan melalui niat sahaja' adalah konsep 'Islam Liberal' zaman tersebut juga adalah lagi satu watak Dajjal dengan mengunakan nama Sabdo Palon di dalam Istana Majapahit dan menjawat jawatan penasihat Brawijaya 5, sementara di satu ketika lain mengunakan watak Sheikh Siti Jenar kepada kumpulan 'Islam Abangan'.

    Dari segi teori kita boleh kaji sifat fizikal 'iguana' yang berubah warna mengikut persekitaran.

    Banyak lagi peristiwa lain yang saya ingin kaitkan dengan 'dongeng' diatas seperti tamaddun Ayuthayya yang pupus yang menyebabkan Islam di Singgora pupus, begitu juga Islam di Kepulauan Sulu (sekarang Philipina) hingga semua disebelah utara menjadi Catholic, di Kemboja yang satu ketika dulu sebuah negara yang makmur dan salah satu pengeksport beras terbesar dunia atas sebab 'Doktrin Roosevolt' dan kini di timur tengah atas doktrin 'Arab Spring'. Semua ini menjurus kepada proses pelunturan kepercayaan manusia kepada amalan 'mentauhidkan Allah swt' dalam ertikata yang sebenar.

    .. bagi mengelakkan kebosanan dan kekeliruan .. elok ianya diberhentikan disini.. walaupun ini semua berkait dengan punca kemunculan 'Panji-panji Hitam Dari Timur'... lagi pun ini hanyalah satu 'dongeng'.. tiada hujjah dalam dongeng ini yang boleh disandarkan kepada sebarang 'hadith'....

    ..jika ada pertanyaan, kenapa ada watak lain dan bukan iblis? .. jawapan nya ialah.. iblis terlalu sombong untuk buat kerja-kerja kecil seperti ini.. dia merasakan bahawa hanya dikalangan para Nabi & Rasul sahaja yang layak ditentang secara berdepan.. dan untuk menunjukkan bertapa rapuhnya iman manusia dizaman terkemudian ini sehingga memerlukan sembilan wali untuk mengalahkan orang kanannya... itu kisah 500 tahun dahulu.. sekarang ?...

    ReplyDelete
  16. Yang dinanti-nanti sudah pasti dalam keadaan siap-sedia. Yang menanti bagaimana pula? Biasa-biasakanlah memakai jubah, kerana berjubah (hitam) merupakan pakaian mereka. :-)

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum..

    Iblis Laknatullah sudah pasti sedia maklum bahawa dia tidak mungkin mampu mengubah apa yang telah Allah SWT tetapkan walaupun sesaat mahupun sebesar hama. Makhluk terkutuk itu hanya mahu menyesatkan umat manusia sebanyak mungkin. Sesuai dengan apa yang ia lafazkan di hadapan Allah SWT. Kumpulan Illuminati hanyalah sebagai alat untuk menyesatkan manusia.

    Hanya mereka yang ikhlas kepada Allah SWT sahaja yang makhluk terkutuk ini dan kesemua pengikutnya tidak mampu sesatkan. Oleh itu senantiasalah perbaiki diri dan memelihara hubungan dengan Allah SWT. Allahua'lam. :-)

    Manusia terlalu asyik saling salah-menyalahi sehingga kadang-kadang terlupa bahawa kita semua adalah anak Adam dan Iblis Laknatullah adalah musuh yang nyata (sworn enemy).

    ReplyDelete
  18. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PEMBUNUH THOGUT
    BENTUKLAH PASUKAN PEMBUNUH TOKOH-TOKOH MUSUH ISLAM
    BERITAHU BAHWA DIA AKAN BERTEKUK LUTUT DI-NERAKA JAHANAM

    SAMBUTLAH UNDANGAN GUBERNUR MILITER ISLAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU


    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    email : angsaputih@inbox.com

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum

    semua yg diceritakan adalah benar. tiada yg maha ditakuti melainkan kpd penciptamu. yg.dibincangkan adalah benar melainkan apa shjdpt diubah olehNya dengan sekeinginanNya.fahami firah kejadianmu maka kamu akan.faham kenapa kamu diciptakan.bukalah mata dan berjalan melihat kpd kejadian asal segala makhluk yg diciptakan maka kamu akn faham.tiada apa yg diciptakan tnpa sia2 bgitu juga kamu.wahai kita sekalian bykkanlah berfikir kejadian alam dn dirimu.dan kemudian fkirlah lagi sedalam dlmnya maka disitu akalmu akn taktercapai lagi kerana kerdilnya kamu.kamu lalai? ya kamu semua lalai tiada yg trkecuali melainkan nabi dn rasul yg depelihara.masihkah kamu akn selamat disana? jwpannya tidak sekali kali.bahkan Rasullah ditanya sahabat adakah amal mereka mnyelamatkan mereka dari sakar? jwb Rasul tidak!! bahkan amalku juga tidak sekali.kali menyelamatkan aku melainkan dgn rahmatnya.ingatilah penciptamu banyak sekali brbanding kamu igt kpd yg lain.kamu bukanlah apa2 pd Nya tp Dia masih mngasihi.dirimu masih memberi kamu udara utk hdup dn mkanan utk bramal.igtilah Dia supaya kamu mendapat rahmat dn pertolongan.al mahdi itu.sngat indah dn ia adalah kekasih Allah juga cerminan Rasul Allah..layakkag kamu bersamanya jika kamu masih begini.muhasabah dn cium kebumi tempat kjadianmu yg hina moga Allah akn mmbawa.mu bersama kekasihnya.

    ReplyDelete
  20. Assalammualaikum wahai saudara Islam ku sekalian.. moga kita semua didalam rahmat Maha Suci Allah..

    Saya disini bersetuju dengan apa yang diutarakan oleh 'hamba' itu April 26 2015 at 11.08PM..

    Semolek moleknya apa yang perlu dan wajib kita lakukan adalah memantapkan Rukun Islam dan Iman semantap mantapnya terlebih dahulu...tidak usah lah menunggu Al Mahdi bila beliau ingin muncul.. Itu Kuasa Allah s.w.t..Allah yg menentukannya..dan tidak salah untuk kita mengkaji juga..sebaiknya mantapkan ilmu agama kita terlebih dahulu..mainkan watak dan perwatakan kita didunia sebagai hambaNya..kerana Ajal kita tidak tahu datangnya bila..mungkin esok,mungkin selepas membaca komen saya ini..Wallahualam..

    ReplyDelete
  21. bergitu mudahkah..bercakap tentang al mahdi berpandukan kepada ramalan yg tidak sahih..dan dgn mudah menyebut nama individu yg kemudia di lemparkan dgn tuduhan2 yg tidak pasti..artikal ini fitnah semata2..untuk makluman..salah satu agenda dajjal adalah ramalan...ramalan adalah 1 perkara yg di ilhamkan oleh iblis dan dajjal..penulis artikal ni salah seorang pemfitnah..

    ReplyDelete
  22. mmg gerakan panji hitam trdiri dr kaum adam je ka? macam mana dengan kaum hawa?

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. gerakan panji hitam tu mmg terdiri dr kaum adam ja ka? macam mana dngn kaum hawa?

    ReplyDelete
  26. Hanya Allah yang maha mengetahui segala galanya!

    ReplyDelete
  27. Hanya Allah yang maha mengetahui segala galanya!

    ReplyDelete
  28. meluruskan:
    Syekh Malaya= Sunan Kalijaga
    9 lelaki = Wali 9
    tahun 1500+
    jadi itu masa lalu.
    yang tersisa sekarang adalah Tapak Wali 9
    Tapak Wali 9= mengenal secara hakiki/sebenarnya Allah dan Muhammad S.A.W (bukan Muhammad bin Abdullah) atau disebut Tauhid Hakiki
    Manusia yang menguasai Tapak Wali 9 itulah orang-orang yang paling ditakuti makhluk yang berperan antagonis. Meskipun orang-orang mulia ini belum tentu punya peran dalam jaman akhir. Karena orang-orang mulia ini hanya menghendaki kembali ke Asal Hidup.
    Kalo sudah berjalan dengan Tapak Wali 9 tak begitu penting mengenai I,M. karena I,M. (yang berTauhid Hakiki) sendiri juga nantinya akan mengajak manusia untuk tauhid. dan belum tentu kita hidup pada masa itu.
    jadi RENUNGKAN/PAHAMI. cari kebenaran Allah Muhammad itu yang paling penting, yang menciptakan I.M dan kita semua.

    Tapak Wali 9 ini alasan Nusantara di jajah sampai sekarang sejak jaman Wali 9.

    diri ini hanya menyampaikan, terpulang kepada kalian.
    kalau ragu/tidak tau, lihat dan ambil kebenaran isi pesan/yang disampaikan, jangan orangnya.
    Siapa saja yang berjalan dengan Tapak Wali 9, kalau orang di bumi menyebutnya Orang yang paling beruntung. Para Wali menyebut orang-orang mulia ini adalah orang Yang Terpuji.

    diri ini hanya menyampaikan sekali, sebagaimana Sabda Yang Maha Tunggal itu sekali.



    ReplyDelete
  29. https://m.facebook.com/HidayahAllahArRahmanArRahim/
    (Mimpi Al Qur'an turun dari langit, bulan yang ada wajah, Nabi Muhammad s.a.w dan mimpi lain yang membawa kebaikan dan rahmat untuk semua, insyaAllah)

    https://m.facebook.com/Allah-dan-Muhammad-SAW-dalam-Mimpi-saya-mengenai-Tanda-Tanda-Kiamat-1000694373321376/
    (mimpi dajjal, yakjuj dan makjuj, perintah dan amaran Allah, Nabi Muhammad s.a.w dan mimpi lain untuk kebaikan dan rahmat untuk semua, insyaAllah)

    https://m.facebook.com/Allah.Muhammad.in.my.Dreams/

    https://m.facebook.com/Allah.Muhammad.in.my.Dreams.Arabic/

    ReplyDelete
  30. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    ReplyDelete
  31. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN GUBERNUR MILITER ISLAM

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    Masukan Kode yang sesuai dengan Bakat Karunia Allah yang Antum miliki.

    301. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Pembunuh Thogut / Tokoh-tokoh Politik Musuh Islam

    302. Pasukan Bendera Hitam Batalion Serbu
    - ahli segala macam pertempuran
    - ahli Membunuh secara cepat
    - ahli Bela diri jarak dekat
    - Ahli Perang Geriliya Kota dan Pegunungan

    303. Pasukan Bendera Hitam Batalion Misi Pasukan Rahasia
    - Ahli Pelakukan pengintaian Jarak Dekat / Jauh
    - Ahli Pembuat BOM / Racun
    - Ahli Sandera
    - Ahli Sabotase

    304. Pasukan Bendera Hitam
    Batalion Elit Garda Tentara Khilafah Islam

    305. Pasukan Bendera Hitam Batalion Pasukan Rahasia Cyber Death
    - ahli linux kernel, bahasa C, Javascript
    - Ahli Gelombang Mikro / Spektrum
    - Ahli enkripsi cryptographi
    - Ahli Satelit / Nuklir
    - Ahli Pembuat infra merah / Radar
    - Ahli Membuat Virus Death
    - Ahli infiltrasi Sistem Pakar

    email : angsahitam@inbox.com
    masukan dalam email kode yang dikehendaki
    misalnya 301 : (untuk batalion pembunuhh Thogut / tokoh-politik)

    email : seleksidim@yandex.com

    ReplyDelete
  32. Selamat datang ke House of gereja Illuminati di mana anda boleh menjadi kaya terkenal dan popular dalam kehidupan, Sertai persaudaraan Great Illuminati di seluruh dunia, Kami berada di sini untuk membantu anda menukar dan mengubah hidup anda dengan cara yang paling positif. menyertai Illuminate kultus dalam talian hari ini dan mendapatkan wang segera 55 juta dolar dengan rumah percuma di mana-mana anda memilih untuk hidup di dunia dan juga mendapat 300,000 dolar bulanan gaji Jika anda berminat sila emailkan bawah illuminatihomeofrichs@gmail.com OR Call untuk menyertai +2349033375429 Jika anda tidak mahu untuk menyertai Illuminati tidak membaca mesej ini. Peraturan * Anda mestilah berumur 18 tahun. * Anda tidak perlu membincangkan rahsia Illuminati kepada sesiapa. * Kami tidak berminat untuk sesiapa yang telah mendapat pengetahuan mereka tentang Illuminati berdasarkan apa yang mereka telah mendengar dari Media Massa (Berita atau Seni Persembahan), Conspiracy Ahli teori (Authors Amatur atau Profesional atau Spekulator), Internet Khabar angin, atau bid'ah lain. * Sebaik sahaja anda menyertai Illuminati dalam tempoh seminggu daripada keahlian anda, anda akan mencapai matlamat yang paling besar dalam kehidupan dan juga mempunyai kekayaan dan kemasyhuran. * Tidak ada yang membuang mesej daripada GREAT Illuminati jika dibuang orang itu akan disiksa siang dan malam. * Kegagalan untuk memaksa kepada perintah dan peraturan GREAT Illuminati akan melihat kemasyhuran dan kekayaan anda diambil kembali. *. Salah satu peraturan Illuminati adalah "Kami tidak bercakap mengenai Illuminati" jadi saya tidak boleh mengatakan terlalu banyak mengenainya di sini. Jika anda benar-benar berminat kembali kepada kami melalui E-mel: illuminatihomeofrichs@gmail.com ATAU hubungi +2349033375429 Jangan bermain permainan minda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini adalah sebuah kuil yang besar Illuminati
      adalah anda mencari, kekayaan, kuasa dan kemasyhuran,
      adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan, adalah
      anda seorang paderi atau ahli politik atau pensyarah,
      adakah anda seorang pelajar atau graduan, yang begitu
      pun anda berada di seluruh dos dunia
      tidak penting kepada kami, apa yang penting banyak untuk
      kami adalah untuk melihat anda bahagia dan kaya, kami
      memberi peluang anda di sini untuk menjadi apa yang
      yang pernah jadi anda mahu menjadi dalam kehidupan, menyertai
      Illuminati rahsia saudara hood dan mendapat
      semua yang anda perlukan dalam hidup, kami menawarkan setiap perkara
      anda perlukan dalam hidup, jika anda benar-benar bersedia
      untuk membuat dalam kehidupan adalah lebih baik anda menyertai kami
      sekarang! E-mel ... zionilluminati666@gmail.com

      Delete
  33. Affordable Loan Offer ( PergoCF@cheerful.com ) Do You Need A Business Loan? ( PergoCF@gmail.com ) Interested applicants should Contact us via email: ( PergoCF@qualityservice.com ) Do You Need A Business Loan,Or A Personal Loan,At 1.0% If Yes? Name,Amount,Country,Loan Durations,Phone Mobile, Interested Applicants Should Contact Us Via Email: PergoCF@cheerful.com ,( PergoCF@qualityservice.com ), PergoCF@gmail.com Kindly write us back with the loan information; - Complete Name: - Loan amount needed...$, €, £: - Loan Duration: - Purpose of loan: - City / Country: - Telephone: - Name of the Site: Interested Applicants Should Contact Us Via Email: PergoCF@cheerful.com ,( PergoCF@qualityservice.com ), PergoCF@gmail.com Yours Sincerely, Mrs. Ceren Kelly Interested Applicants Should Contact Us Via Email: PergoCF@cheerful.com ,( PergoCF@qualityservice.com ), PergoCF@gmail.com We look forward to hear from you ASAP. Are you a business man or woman? Are you in any financial mess or Do you need funds to start up your own business? Do you need a loan to start a nice Small Scale and medium business? Do you have a low credit score and you are finding it hard to obtain capital loan from local banks and other financial institutes?. Interested applicants should Contact us via email: PergoCF@cheerful.com ,( PergoCF@qualityservice.com ), PergoCF@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Affordable Loan Offer ( PergoCF@cheerful.com )
    Do You Need A Business Loan? ( PergoCF@gmail.com )
    Interested applicants should Contact us via email: ( PergoCF@qualityservice.com )

    Do You Need A Business Loan,Or A Personal Loan,At 1.0% If Yes? Name,Amount,Country,Loan Durations,Phone Mobile, Interested Applicants Should Contact Us Via Email: PergoCF@cheerful.com ,( PergoCF@qualityservice.com ), PergoCF@gmail.com

    ReplyDelete
  35. ape susah tggu je kemunculan team avengers utk melwn dajjal. dgn gabungan iron man, thor, capt msia, hulk, vision, spiderman, the ant, hawk eye, quicksilver, black widow, black panther wlupn tewas dtangan dajjal tp tentangan tersangat la hebat hinnga dajjal cedera parah. dajjal akan bgabung dengan thanus menentang team avengers. nanti kemunculan nov 2018.

    ReplyDelete
  36. Illuminati adalah salah satu keluarga yang paling berkuasa, menyertai kami hari ini dan menjadi salah satu daripada orang yang paling berkuasa di dunia, dengan kami anda mempunyai keupayaan untuk bertindak atau menghasilkan kesan kenalan illuminatitemple581@gmail.com atau terlepas iman pada whatsApp dengan nombor ini +2347037154192 terima kasih

    ReplyDelete
  37. How To Get Urgent Blank Atm Card....for years now i have been so poor, frustrated and heart broken.
    i lost my Job and nobody was even ready to assist me, but so lucky for me i got a blank ATM card from a professional hacker, i thought this card wont work like the others, but i just gave it a try and it worked pretty cool like magic,and i am able to withdraw enough money with this blank ATM card without any blockage.
    i am so blessed to have this card with me, i make withdrawals always and i am so rich now.
    if you need a real blank ATM card to help you out your income problem, contact this good hacker on his email rickatmcardoffer@gmail.com or whataspp_number +2348108439977
    then you will enjoy what i am enjoying now.
    ThanK God for life.

    ReplyDelete
  38. JOIN ILLUMINATI HARI INI DAN MEMBERIKAN RICH DAN FAMOUS.
    Adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan, Pastor, ahli politik, pemuzik, doktor, pemain bola sepak, pelajar? Adakah anda mahu menjadi terkenal, kaya dan berkuasa? Sertai persaudaraan Illuminati hari ini dan biarkan impian anda datang, menjadi ahli hari ini dan terima jumlah $ 2,000,000 serta-merta dan $ 400,000 evey bulan dengan kereta dan rumah di mana di dunia, hubungi kami hari ini melalui email @ (illumunate.neal666 @ gmail.com) atau whatsapp saya di +19513816581.

    ReplyDelete
  39. HELLO BERGABUNG DENGAN KAMAR ILLUMINATI BROTHER HOOD HARI INI DAN LIVE

    A BERSIH DAN HAPPIN HIDUP. SELAMAT DATANG KE TEMPLE BESAR

    OF RICHES AND FAME. Adakah anda perniagaan, Man / wanita, ahli politik,

    muzik, pelajar dan anda ingin menjadi kaya, berkuasa dan terkenal

    dalam kehidupan. Anda boleh mencapai impian anda dengan menjadi ahli

    Khemah saudara besar yang menerangi. Dengan ini semua impian dan hati anda

    keinginan dapat dicapai sepenuhnya, jika anda benar-benar ingin menjadi ahli

    daripada kudung saudara yang sangat terang, hubungi Tuhan menerangi sekarang,

    Nota: ahli yang baru diambil adalah berhak dengan $ 800,000'00 $ Dolar AS, Dan Cincin Emas keabadian dan Kekayaan, yang akan melindungi dan menyatukan anda dari

    musuh, dan visa percuma ke United State Of America.

    Tolong jangan berkongsi darah atau pengorbanan Manusia.

    E-mel :: join.combrotherhood@gmail.com Jangan terlepas peluang ini. Panggil dan menjadi kaya Sekarang Lordmarshall: AS +19149087408 ATAU kami untuk Pengambilan cepat Sekarang di Jerman +4915735992414 Australia +614888917117

    Coleman Sansx: MOBILE :: us on WHATSAPP :: + 2347011770898 Motto;

    kita berada di sini untuk mengurangkan kemiskinan dari dunia hari ini. mesej sekarang dan menjadi kaya $$$

    ReplyDelete
  40. GABUNGKAN BIDANG GRAND ILLUMINATI SAUDARA HARI INI DAN HIDUP LEBIH BAIK DAN HIDUP HIDUP. SELAMAT DATANG KE CANDI BESAR DARI KAYA, FAME DAN KEKUASAAN. Apakah Anda seorang bisnis, pria atau wanita, politisi, musisi, pendeta, pengacara, aktor, aktris, bankir dan Anda? Saya ingin kaya, kuat dan terkenal dalam hidup. Anda dapat mencapai impian Anda dengan menjadi anggota kapel agung ILLUMINATI. Dengan ini, semua impian dan keinginan hati Anda dapat dipenuhi sepenuhnya, jika Anda benar-benar ingin menjadi anggota persaudaraan Illuminati yang hebat, Catatan: anggota yang baru direkrut memiliki hak sebesar 600.000 dolar AS, sebuah cincin emas, yang akan melindungi mereka dan itu akan melindungi Anda dari Anda. Musuh, dan visa gratis untuk Amerika Serikat. Tolong, kami tidak berbagi darah. Hubungi kami melalui: grandmaster683@gmail.com atau WhatsApp + 2348164099461

    ReplyDelete
  41. Salam dari perintah besar illuminati ke negara yang bersatu padu
    dan di seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai
    illuminati persaudaraan di mana anda boleh memulihkan anda
    mimpi yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan
    kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah
    550,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru semasa mereka menyertai
    persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka
    pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam hidup supaya dia dapat
    terkenal

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENJAGA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 550,000 USD.
    2. Kereta Dream Impian baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Pelantikan satu bulan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat silakan balas melalui thebrotherhood724@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana-mana sahaja
    di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Europe.Asia dan sebagainya,


    Saya rasa illuminati Amerika Syarikat yang hebat

    ReplyDelete
  42. Selamat datang ke persaudaraan Illuminati >> hubungi Dr Andrew di +2348137294527 atau e-mel kami di Illuminatibbotherhood30@gmail.com, sertai Illuminati untuk menjadi kaya dan terkenal, Adakah anda ahli politik, lelaki / wanita perniagaan, artis muzik, pelajar, pemain bola sepak atau apa pekerjaan yang anda lakukan, dan anda ingin menjadi kaya, berkuasa dan terkenal dalam kehidupan. menyertai illuminati hari ini untuk mencapai semua impian anda
    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYUMBAT ILLUMINATI
    Ganjaran tunai $ 120,000 Dolar Amerika, sebuah kereta impian yang rancak baru bernilai $ 300,000 US Dollar, sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda sendiri, satu bulan bercuti (dibayar penuh) ke destinasi destinasi destinasi pelancongan anda. rawatan vip di semua lapangan terbang di seluruh dunia perubahan gaya hidup, akses ke bohemian galakan bayaran bulanan $ 1,000,000 US Dollar ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli, satu bulan menempah janji dengan pemimpin dunia 5 teratas dan top 5 selebriti di dunia> > Sertai Illuminati kesukaran kewangan anda akan berakhir. Illuminati menyokong anda secara kewangan dan material untuk memastikan anda menjalani kehidupan yang selesa.

    ReplyDelete
  43. Selamat datang ke persaudaraan Illuminati >> hubungi Dr Andrew di +2348137294527 atau e-mel kami di Illuminatibbotherhood30@gmail.com, sertai Illuminati untuk menjadi kaya dan terkenal, Adakah anda ahli politik, lelaki / wanita perniagaan, artis muzik, pelajar, pemain bola sepak atau apa pekerjaan yang anda lakukan, dan anda ingin menjadi kaya, berkuasa dan terkenal dalam kehidupan. menyertai illuminati hari ini untuk mencapai semua impian anda
    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYUMBAT ILLUMINATI
    Ganjaran tunai $ 120,000 Dolar Amerika, sebuah kereta impian yang rancak baru bernilai $ 300,000 US Dollar, sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda sendiri, satu bulan bercuti (dibayar penuh) ke destinasi destinasi destinasi pelancongan anda. rawatan vip di semua lapangan terbang di seluruh dunia perubahan gaya hidup, akses ke bohemian galakan bayaran bulanan $ 1,000,000 US Dollar ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli, satu bulan menempah janji dengan pemimpin dunia 5 teratas dan top 5 selebriti di dunia> > Sertai Illuminati kesukaran kewangan anda akan berakhir. Illuminati menyokong anda secara kewangan dan material untuk memastikan anda menjalani kehidupan yang selesa.

    ReplyDelete
  44. Halo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan berkuasa? untuk sepanjang hidup anda? Faedah yang diberikan kepada ahli baru yang menyertai illuminati $ 50,000,000 ke dalam akaun bank anda ......
    $ 600,000 gaji mingguan .........
    Nilai kereta di $ 400.000 .......
    Kontrak anugerah bernilai $ 200,000,000 .......
    A House di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda.Total gaya hidup berubah ?? jika anda berminat, WhatsApp kami: +2348147226753, ATAU E-mel kami: greatilluminati0666@gmail.com, supaya kami dapat memulakan proses bergabung !!!

    ReplyDelete
  45. Sertai illuminati hari ini dan dapatkan cahaya. Wang, kuasa, Ketenaran dan kekayaan menjadi tajuk anda di seluruh generasi anda dan melihat impian anda menjadi kenyataan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati di seluruh dunia Pesanan Pesuruhjaya di (USA) email kami hari ini E-mel: illuminatiworldwideorder@gmail.com
    Atau apa-app kami .. +19292811087

    Untuk permulaan dalam talian anda.
    Tidak kira di mana anda berada. Tiada jarak boleh menjejaskan kerja baphomet kami.



    Perhatikan .. Kami tidak menerima panggilan whatsap.


    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  46. Terbaikkk..kat mana sy nk baca bahagian kedua artikel ni?

    ReplyDelete
  47. Hello kawan ......

    Di sini anda mempunyai peluang untuk menyertai lelaki kaya ini di Amerika
    United, di mana anda akan menjadi dan berkuasa. Apa yang perlu anda lakukan ialah
    menjadi hubungan yang setia, dan di seluruh dunia, menjadi
    sebahagian daripada kami dan menjadi kaya apa-apa +12604525553 illuminatibrotherhoodtample666@gmail.com

     Anda juga boleh menghubungi kami
    untuk maklumat lanjut dan proses keahlian supaya anda boleh
    menjadi ahli persaudaraan.

    NOTA: semua ahli baru akan diberi bayaran separa untuk
    memproses visa untuk bersama kami pada hari penobatan di dalam
    telah bersatu dengan mereka
    Faedah tahniah. Kemudian, anda boleh mula mempunyai anda
    faedah persaudaraan tahunan biasa. bulanan dan mingguan

    MANFAAT BARU ILLUMINATI KEAHLIAN.

    1. 550,000 USD USD Ganjaran tunai
    2. Mimpi baru $ 134,000 CAR
    3. Beli rumah impian mengikut pilihan anda
    4. Percutian pelancongan bulanan anda (dibayar penuh).
    5. Pakej keahlian golf setahun
    6.A V.I.P Rawatan di semua lapangan terbang di dunia 7. Perubahan
    gaya hidup 8. Akses ke Bohemian Grove
    $ 100,000,000 sebulan untuk setiap bulan ke akaun bank anda
    10. Tiga bulan pelantikan dengan 5 pemimpin dunia yang paling penting
    dari dunia dan keluarga terbaik dari persaudaraan Illuminati yang hebat.
    Apa yang anda perlu lakukan adalah menghubungi kami melalui illuminatibrotherhoodtample666@gmail.com

    ReplyDelete
  48. Salam dari perintah besar yang menerangi negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminate di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah sebanyak 550,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENJALANKAN ILLUMINASI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 550,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Bulan pelantikan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = greatilluminate99@gmail.com



    CATATAN; persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,


    Salam SEMUA ILMU UNITED TEMPLE

    ReplyDelete
  49. Sertai illuminati hari ini dan cari cahaya. Wang, kuasa, kemasyhuran dan kekayaan menjadi tajuk sepanjang generasi anda dan melihat bagaimana mimpi anda menjadi kenyataan. Jika anda berminat untuk menyertai ibu pejabat pesanan Illuminati di seluruh dunia di (Amerika Syarikat), E-mail kami hari ini. E-mel: illuminatiworldwideorder@gmail.com
    Atau apa-app kami .. +19292811087

    Untuk permulaan dalam talian anda.
    Tidak kira di mana anda berada. Tiada jarak boleh menjejaskan kerja baphomet kami.

    Nota .. Kami tidak menerima apa-apa panggilan.

    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  50. Salam dari ATURAN ILLUMINATI yang hebat kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminate di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 700,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga sebuah rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.
    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENJALANKAN ILLUMINASI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 700,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda
    4. Pasport diplomatik untuk perjalanan ke mana-mana negara pilihan anda dan banyak lagi
    5. Bayaran bulanan $ 1,970,000 USD ke akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli
    CATATAN; anda boleh menyertai persaudaraan Illuminati dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia, Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,
    NOTA: jika anda berminat sila hubungi kami melalui e-mel kami: illuminatitemple91212@gmail.com
    Salam ILLUMINATI TEMPLE UNITED STATES

    ReplyDelete
  51. HIDUPKAN KEHIDUPAN ANDA YANG DIPERLUKAN, OLEH MENGAMBIL ORGANISASI ILLUMINATI BESAR HARI INI.
    NOTA: TIDAK SAKIT TIDAK DIPERLUKAN

    E-mel: illuminatisupreme011@outlook.com Whatsapp: +1 (513) 480-3507

    Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita, ahli politik, pemuzik, pelajar? Adakah anda mahu menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam kehidupan, menyertai Illuminati hari ini dan menjadi kaya dengan segera? $ 1 juta sebulan dan rumah percuma, Di mana sahaja anda memilih untuk hidup di dunia ini dan juga menerima kereta baru pilihan anda sebagai sebahagian daripada manfaat anda untuk menyertai illuminati.

    MANFAAT KEPADA AHLI BARU DENGAN ILLUMINASI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 1,000,000.
    2. Kereta bermimpi baru Slim bernilai USD $ 150,000
    3. Rumah impian yang dibeli di negara yang anda mahukan.

    E-mel: illuminatisupreme011@outlook.com Whatsapp / Teks: +1 (513) 480-3507

    ReplyDelete
  52. BERGABUNG DENGAN BROTHERHOOD ILLUMINATI.
    UNTUK MENYEDIAKAN, MEREKA, DAN MENGGUNAKAN POWER. EMAIL DIREKTUR DI LANGSUNG di illuminatiworldwideorder@gmail.com atau whatsapp kami +19292811087 UNTUK INISIASI SEGERA, PENDAFTARAN AHLI BARU DIBUKA SEKARANG SEKARANG !!!
    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.
    1). PEMBERIAN WANG TUNAI sebanyak $ 300,000.00.
    2). A NEW MAKE DREAM CAR VALUED AT $ 120,000.00.
    3). A HOUSE DREAM BELANJA DI NEGARA PILIHAN SENDIRI.
    4). SATU BULAN KEHIDUPAN (SELESAI DIBENARKAN) KE DESTINASI PEMANDU PANDUAN ANDA.
    5). PAKEJ AHLI SUKAN SATU TAHUN.
    6). A V.I.P RAWATAN DI SEMUA AIRPORTS DALAM DUNIA.
    7). PERUBAHAN TOTAL LIFESTYLE.
    8). ACCESS TO BOHEMIAN GROVE.
    9). BULANAN BULANAN $ 1,000,000 DALAM AKAUN BANK ANDA SETIAP 2 BULAN SEBAGAI AHLI.
    10). PELANTIKAN SATU BULAN DENGAN PEMIMPIN 5 DUNIA DAN 5 SELURUH DUNIA DI DUNIA.
    JIKA ANDA INTERESTED, HANTAR E-MAIL ANDA ke illuminatiworldwideorder@gmail.com
      
      https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  53. Grüße vom großen Auftrag des Illuminats an den Vereinigten Staat und auf der ganzen Welt, dies ist eine offene Gelegenheit, der Bruderschaft des Illuminates beizutreten, wo Sie Ihre verlorenen Träume wiederfinden können und wo Sie das Licht des Reichtums und des Glücks sehen können und Macht ohne Blutopfer. Und wir zahlen auch die Summe von 800.000 USD, um alle neuen Mitglieder begrüßen zu können, die sich der Bruderschaft anschließen, und ein Haus ihrer Wahl und ihren Standort mit Investitionen sowie diese Gelegenheit im Leben, damit sie berühmt werden.

    VORTEILE FÜR NEUE MITGLIEDER, DIE ILLUMINATE VERBINDEN.
    1. Eine Geldprämie von 800.000 USD.
    2. Ein neues Sleek Dream CAR im Wert von 190.000 USD
    3. Ein Traumhaus, das in dem Land Ihrer Wahl gekauft wurde
    4. Monatliche Zahlung von 2.400.000 USD auf Ihr Bankkonto als Mitglied
    5. Einen diplomatischen Reisepass für Reisen in jedes Land Ihrer Wahl und viele mehr
    6. Monat der Termine mit 5 besten der Welt. Führer und 5 der berühmtesten Prominenten der Welt.

    HINWEIS; Sie können der Illuminati-Bruderschaft von überall auf der Welt beitreten: Indien, Türkei, Afrika, Vereinigte Staaten, Malaysia, Dubai, Kuwait, Vereinigtes Königreich, Österreich, Deutschland, Europa. Asien, Australien usw.,

    HINWEIS: Bei Interesse kontaktieren Sie uns bitte über unsere E-Mail: illuminatitemple9102@gmail.com

    Grüße ILLUMINATI TEMPLE VEREINIGTE STAATEN...

    ReplyDelete
  54. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI ke negara bersatu dan di seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga sebuah rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 650,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Bulan pelantikan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = greatilluminate99@gmail.com



    CATATAN; persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,


    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE

    ReplyDelete
  55. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI ke negara bersatu dan di seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga sebuah rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 650,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Bulan pelantikan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = greatilluminate99@gmail.com



    CATATAN; persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,


    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE

    ReplyDelete
  56. WELCOME TO THE GREAT BROTHERHOOD.
    Do you want to be a member of Illuminati as a brotherhood that will make you rich and famous in the world and have power to control people in the high place in the worldwide .Are you a business man or woman,artist, political, musician, student, do you want to be rich, famous, powerful in life, join the Illuminati brotherhood cult today and get instant rich sum of. 2 million dollars in a week, and a free home. any where you choose to live in this world and also get 20,000,000 U.S dollars monthly as a salary %2026
    BENEFITS GIVEN TO NEW MEMBERS WHO JOIN ILLUMINATI.
    1. A Cash Reward of USD $800,000 USD
    2. A New Sleek Dream CAR valued at USD $500,000 USD
    3.A Dream House bought in the country of your own choice
    4. One Month holiday (fully paid) to your dream tourist destination.
    5.One year Golf Membership package
    6.A V.I.P treatment in all Airports in the World 7.A total Lifestyle change 8.Access to Bohemian Grove
    9.Monthly payment of $2500,000,000 USD into your bank account every month as a member
    10.One Month booked Appointment with Top 5 world Leaders and Top 5 Celebrities in the World.
    If you are interested of joining us in the great brotherhood illuminati satanic hand symbol contact us now with this number or whatsapp me (+2348083325148 }OR Email- Illuminatimoney66@gmail.com

    ReplyDelete
  57. WELCOME TO THE GREAT BROTHERHOOD.
    Do you want to be a member of Illuminati as a brotherhood that will make you rich and famous in the world and have power to control people in the high place in the worldwide .Are you a business man or woman,artist, political, musician, student, do you want to be rich, famous, powerful in life, join the Illuminati brotherhood cult today and get instant rich sum of. 2 million dollars in a week, and a free home. any where you choose to live in this world and also get 20,000,000 U.S dollars monthly as a salary %2026
    BENEFITS GIVEN TO NEW MEMBERS WHO JOIN ILLUMINATI.
    1. A Cash Reward of USD $800,000 USD
    2. A New Sleek Dream CAR valued at USD $500,000 USD
    3.A Dream House bought in the country of your own choice
    4. One Month holiday (fully paid) to your dream tourist destination.
    5.One year Golf Membership package
    6.A V.I.P treatment in all Airports in the World 7.A total Lifestyle change 8.Access to Bohemian Grove
    9.Monthly payment of $2500,000,000 USD into your bank account every month as a member
    10.One Month booked Appointment with Top 5 world Leaders and Top 5 Celebrities in the World.
    If you are interested of joining us in the great brotherhood illuminati satanic hand symbol contact us now with this number or whatsapp me (+2348083325148 }OR Email- Illuminatimoney66@gmail.com

    ReplyDelete
  58. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI ke negara bersatu dan di seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga sebuah rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 650,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Bulan pelantikan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = greatilluminate99@gmail.com



    CATATAN; ini persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia, Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,


    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE

    ReplyDelete
  59. Salam dari ATURAN ILLUMINATI ke seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai BROTHERHOOD ILLUMINATI di mana MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, saintis, bintang dunia dan pemimpin dunia yang menguasai dunia mendapat kemasyhuran dan cita-cita mereka, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = greatilluminate99@gmail.com
    Nota: sila tahu bahawa dengan menghormati agama anda dan di mana anda berada di dunia, anda dialu-alukan menjadi ahli.

    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEW WORLD ORDER.

    ReplyDelete
  60. Salam dari ATURAN ILLUMINATI ke seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai BROTHERHOOD ILLUMINATI di mana MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, saintis, bintang dunia dan pemimpin dunia yang menguasai dunia mendapat kemasyhuran dan cita-cita mereka, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = greatilluminate99@gmail.com

    Nota: sila tahu bahawa dengan menghormati agama anda dan di mana anda berada di dunia, anda dialu-alukan menjadi ahli.

    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEW WORLD ORDER.

    ReplyDelete
  61. Salam dari perintah besar pencerahan di Amerika Syarikat dan seluruh dunia, Inilah peluang yang terbuka untuk sertai persahabatan yang bersinar di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $ 550.000 untuk mendapatkan semua ahli-ahli yang baru apabila mereka menyertai dalam persaudaraan dan juga untuk rumah mereka pilihan dan lokasi pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    FAEDAH-FAEDAH YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI-AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
    1. ganjaran tunai sebanyak $ 550.000.
    2 kereta idaman anggun baru yang bernilai pada USD $ 150,000 USD
    3. mimpi rumah dibeli di negara pilihan anda.
    Melebihi satu bulan selepas berunding dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin-pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel terdahulu = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +19292811087

    ReplyDelete
  62. Ucapan dari perintah besar Amerika Negeri dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai Fellowship yang pencerahan di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa sacrifi darah Ce. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    MANFAAT DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. kereta mimpi baru anggun bernilai USD $150,000 USD
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +19292811087

    ReplyDelete
  63. Salam dari ATURAN ILLUMINATI ke seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai BROTHERHOOD ILLUMINATI di mana MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, saintis, bintang dunia dan pemimpin dunia yang menguasai dunia mendapat kemasyhuran dan cita-cita mereka, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com

    Nota: sila tahu bahawa dengan menghormati agama anda dan di mana anda berada di dunia, anda dialu-alukan menjadi ahli.

    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEW WORLD ORDER.

    ReplyDelete
  64. Salam dari ULASAN ILLUMINATI BESAR ke Amerika Syarikat dan di seluruh dunia, ini adalah kesempatan terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan ILLUMINATI ORDER di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa sebarang pengorbanan darah. Dan selama bertahun-tahun kami mempunyai pemimpin dunia, MILLIONAIRES, BILLIONAIRES, SCIENTIST, SUPERSTARS dan semua kerja-kerja kehidupan, anda dialu-alukan di seluruh dunia dalam masing-masing Perlumbaan, Agama dan Etnik SELAMAT Anda ke HALL of FAME and WEALTH.
    Sila tulis kami di surat peribadi kami: greatilluminate99@gmail.com

    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE.

    ReplyDelete
  65. Kami menggembirakan 👁 dalam keindahan Butterfly, tetapi jarang mengakui perubahan yang telah melalui untuk mencapai keindahan itu. Anda hanya melalui kehidupan ini sekali 🔂 anda tidak datang kembali 🔙 untuk Encore. Anda tidak akan pernah membuatnya dengan duduk di atas duff anda 🧘 ♂ dan memberitahu dunia 🌍 betapa besar 💪🏻 anda akan menjadi, Adakah anda inginkan kekayaan 💰 kemasyhuran 📡 cahaya sukan, untuk melakukan tanda dan keajaiban, pengembalian pasangan anda 👫 anda adalah seorang peguam, guru , politik 👮🏼 urus Bank, pemain bola sepak ⚽ atau anda mempunyai idea perniagaan tetapi tiada kewangan, membuka kunci nasib anda sekarang dengan menyertai 🤝🏻 Freemasonry Grand Lodge hari ini, dan menerima jumlah €50,000,000 💶 Manfaat, selepas pendaftaran kehormatan anda telah diluluskan, sebagai Wang keahlian alu-aluan pertama 💶 dan gaji bulanan €800,000 💶 anda mempunyai akses penuh untuk membasmi kemiskinan dan lain-lain keadaan dari kehidupan anda, hubungi ibu pejabat 📞, melalui e-mel 📥 alamat, unitednationalmasons@protonmail.ch atau 📲 WhatsApp European Union, +31687718900 takdir anda berada di tangan anda 🤲

    ReplyDelete
  66. Hei nama saya adalah Jessie Aatiya saya dari Asia, saya di sini untuk bersaksi bagaimana saya menjadi pelakon Super di seluruh dunia, dengan perintah Freemasonry, saya sangat mencari bantuan, apabila seorang kawan saya yang merupakan pelakon yang paling popular di Singapura , memberitahu saya tentang perhimpunan Freemasonry, selepas tahun penentuan menjadi salah satu daripada 10 pelakon Top di seluruh dunia, akhirnya saya mendapat dihubungi dengan bantuan Lord Davis, kini saya gembira dengan apa sahaja yang saya lakukan dalam kehidupan hari ini, selepas saya telah mendaftar penuh , Saya menyertai perhimpunan, saya menerima jumlah €50,000,000 sebagai manfaat saya dan gaji bulanan saya, yang €800,000 juga saya diberi dilindungi, kemasyhuran, pengaruh kuasa e. t. c, satu perkara yang saya mahu untuk membetulkan adalah bahawa, Freemasonry tidak melakukan pengorbanan manusia atau menyakiti sesiapa , jika anda baru sahaja dimulakan mereka akan memberikan anda benih kekayaan dan memberkati anda dengan kebijaksanaan, kuasa, pengaruh e. t. c anda perlu berjaya. Satu lagi perkara adalah bahawa masyarakat mempunyai berkat khas untuk ahli politik, pemain bola sepak, dan bintang Super. Sebagai ahli Freemasonry adalah keputusan peribadi, masyarakat tidak memaksa atau mohon orang untuk menyertai mereka. Saya menyertai kerana saya mahu mencapai impian dan matlamat saya dalam kehidupan, tiada siapa yang memaksa saya, dan saya sangat gembira untuk menjadi ahli hari ini kerana mereka telah menyumbang banyak kepada kehidupan saya dengan membuat saya salah satu pelakon yang popular di dunia. Jika anda berminat untuk menyertai Freemasonry ibu pejabat kenalan melalui e-mel: unitednationalmasons@protonmail.ch atau WhatsApp European Union, +31687718900 untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk menyertai perhimpunan.

    ReplyDelete
  67. Halo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan berkuasa? untuk sepanjang hidup anda? Faedah yang diberikan kepada ahli baru yang menyertai Persaudaraan illuminati !!!
    ke dalam akaun bank anda $ 50,000,000USD ......
    Gaji mingguan $ 600,000USD .........
    Nilai kereta pada $ 400,000USD .......
    Kontrak anugerah bernilai $ 200,000,000USD .......
    A House di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda.Total gaya hidup berubah ?? jika anda berminat, WhatsApp kami: +2348147226753, ATAU E-mel kami: illuminatitemle666@gmail.com, supaya kami boleh memulakan proses bergabung !!!

    ReplyDelete
  68. DUNIA BARU BARU THE ILLUMINATI RAKYAT SOSIETY .. SELAMAT DATANG KE TEMPLE BESAR RICHES, FAME DAN KUASA. Adakah anda perniagaan, Lelaki atau wanita, ahli politik, pemuzik, pendeta, peguam, pelakon, pelakon, jurubank, dan anda. ingin menjadi kaya, berkuasa dan terkenal dalam kehidupan. Anda boleh mencapai impian anda dengan menjadi ahli saudara saudara ILLUMINATI Besar. Dengan ini semua impian dan keinginan hati anda dapat dicapai sepenuhnya, jika anda benar-benar ingin menjadi ahli saudara saudari ILLUMINATI yang hebat, Nota: ahli yang baru diambil adalah berhak dengan $ 700,000 Dolar AS, Cincin Emas, yang akan melindungi dan menghayati anda dari musuh, dan visa percuma ke Amerika Syarikat. Tolong jangan berkongsi darah manusia. Mohon WhatsApp + 16822060873Hail cahaya
    Encik derrick larry

    ReplyDelete
  69. Ucapan perintah besar kesedaran untuk Amerika Syarikat dan seluruh dunia, ini adalah peluang yang terbuka untuk bergabung dengan Perjamuan yang pencerahan di mana anda boleh memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    LATAR BELAKANG KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI LAMPU.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. impian baru anggun yang bernilai pada USD 150,000
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya-illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  70. Ucapan perintah besar kesedaran untuk Amerika Syarikat dan seluruh dunia, ini adalah peluang yang terbuka untuk bergabung dengan Perjamuan yang pencerahan di mana anda boleh memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    LATAR BELAKANG KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI LAMPU.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. impian baru anggun yang bernilai pada USD 150,000
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya-illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  71. join illuminati today to be rich and famus.Are you a business Man or Woman,Artist, power. Political,Musician,Student,do you want to be rich,famous,powerful in life,here is your chance.Here is my life story my name is Dan Jerry I am here to share my testimony on how I join the great brotherhood Illuminati and my life story was change immediately i become member. I was very poor no job and I has no money to even feed and take care of my family I was confuse in life I don’t know what to do I try all my possible best to get money but no one work out for me each day I share tears, I was just looking out my family no money to take care of them until one day I decided to join the great Illuminati , I come across them in the internet I never believe I said let me try I email them.all what they said we happen in my life just started it was like a dream to me they really change my story totally . They give me the sum of $1,200,000 and many thing. through the Illuminati I was able to become rich, and have many industry on my own and become famous and popular in my country , today me and my family is living happily and I am the most happiest man here is the opportunity for you to join the Illuminati and become rich and famous in life and be like other people and you life we be change totally.If you are interested in joining the great brotherhood Illuminati.then contact him whatsspa +2347051758952 or you need my assistance   morganilluminatirich@gmail.com

    ReplyDelete
  72. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI ke negara bersatu dan di seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga sebuah rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 650,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Bulan pelantikan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    CATATAN; persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,


    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE

    ReplyDelete
  73. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memaklumkan kepada orang-orang yang ingin menyertai cahaya besar, bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminate yang hebat. Namanya Felix. Membantu saya mendapatkan kembali hidup saya dari peringkat kematian. selepas dipecat selama 5 tahun dan enam bulan. Selepas penipuan oleh begitu ramai ahli Illuminati. Saya telah putus asa, secara kewangan turun dari tahun-tahun itu. Tetapi pada suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya melihat jawatan ahli Illuminate Besar, Encik Felix, mengatakan bahawa anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi ahli Illuminati yang hebat, dengan segera saya dihubungi dan Saya menjelaskan segala-galanya kepada beliau dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya telah dimulakan untuk pesanan dunia baru Illuminati yang hebat. selepas dan juga mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi ganjaran dengan jumlah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS selepas permulaan. Dengan bantuan Encik Felix. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli lengkap Illuminati. Sekiranya anda telah gagal menjadi penipu sebelum ini, atau ini kali pertama anda mencari siapa yang akan membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda adalah untuk memberi Felix satu percubaan. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    ReplyDelete
  74. Ucapan dari perintah besar kesedaran untuk Amerika Syarikat dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai Fellowship yang pencerahan di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    MANFAAT DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. kereta mimpi baru anggun bernilai USD $150,000 USD
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ucapan dari perintah besar kesedaran untuk Amerika Syarikat dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai Fellowship yang pencerahan di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

      MANFAAT DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
      1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
      2. kereta mimpi baru anggun bernilai USD $150,000 USD
      3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
      Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
      Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami + 15184145254

      Delete
  75. Anda seorang pengusaha, politisi, musik,
    mahasiswa dan inginkan
    untuk menjadi kaya, berkuasa, dan terkenal dalam Kehidupan
    membutuhkan kekuatan
    untuk mencapai impian mereka. Anda dapat meraihnya
    mimpi oleh
    anggota Illuminate. dengan itu semua milikmu
    mimpi dan
    keinginan hati yang sepenuhnya dapat tercapai jika Anda
    sangat ingin
    untuk menjadi anggota nama - nama besar para
    Menerangi maka Anda
    dapat melakukan kontak dengan (illumenatirichtemple@gmail.com)
    Negara ................. ............................. Negara.
    atau
    hubungi Miss Sarah dan Anda juga dapat menambahkan har di whats-app +2348104857337 terima kasih

    ReplyDelete
  76. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  77. Salam dari pesanan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang dapat anda satukan dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.

    ReplyDelete
  78. Join the Illuminati to become rich and famous are you business,Man or woman, politician,you need a promotion in office.are you,musician,pastor,lawyer,actor,actress,banker army and you want to be on top and become rich and famous here is the solution grand to get higher in life and position of your job here is your chance now.You can achieve your dreams by being a member of the Great organisation so that all your dreams and heart desire can be fully in life.if you really want to be a member of the great organisation, contact us every new members are entitled with  sum of 10 millions and a brand new car of your choice and Golden talisman Ring and membership card and a free visa to travel to any country of your choice. in this organisation will help each other and protect each other too.if have any problem regarding anything someone fight what blog to you will are going to fight the person together.if you are interested contact us now whatsapp +2347051758952 or morganilluminatirich@gmail.com do not be afraid no human sacrifice if you also want to be brilliant person
    pls publish my comment

    ReplyDelete