Friday, June 3, 2011

ANNOUNCEMENT

Assalamualaikum.

I have decided to stop writing for this blog for a while. So the article "Mecca, Medina & The Bermuda Triangle" probably going to be the last article in this blog.

I don't think it's really important anyway, the dominoes are falling at steady speed towards 2013, the Sufyani is about to emerge very soon in the middle east and imam Mahadi probably already around not knowing he is the chosen one.

This blog was intended to be an experiment to enable me to know the demographic of the majority of local readers who wish to learn more about things that most Malays usually don't like to work their brain about. So far this blog only manage to attract a little bit more than 10,000 hits which is pathetic compare to other political blogs which managed to clock more than 1000 hits per day.

By comparison, my blog only manage to attract in about 100 visits per day, usually from the regular visitors which 70% consists of those from overseas (I suspect these visits are from former members of the Watcher's Group). That means that by average, only 30 Malaysians visits my blog. Even my article in MYKMU only managed to attract around 300 readers per-article, which is totally kesian.

Therefore, I am taking advise from my wife to concentrate more on taking care my family and concentrate more at office workloads.

Thank you for all your support and God bless.

P/S: IF you like to received latest news from me, just send your request to afterdark.anwargate@gmail.com or add me "Afterdarkwrites Blogspotcom" as friend in your Facebook

4 comments:

  1. Rasulullah saw bersabda: Wahai Aba Dar, kamu pergi mengajarkan ayat dari kitabullah lebih baik bagimu daripada shalat (sunnah) seratus rakaat, dan pergi mengajarkan satu bab ilmu pengetahuan lebih baik dilaksanakan atau tidak, itu lebih baik daripada shalat (sunnah) seribu rakaat (Ibn Majah)

    ....mengajarkan ilmu Allah pada orang yang tidak mengetahuinya adalah shadaqoh, biarkan Allah yang menilai dan memberikan ganjaran atas segala usaha dakwah kita. Saya harap dapat teruskan menulis, kerana masih ada orang yang tidak mengetahui

    ReplyDelete
  2. Terima kasih saudara, nasihat yang saya akn renungkan selalu. Sekarang ni mungkin saya sedang burn out kot. Tu sebab tetiba malas dah nak teruskan. Tapi saya tak padam lagi content dalam blog ni, saya kekalkan dan sekali-sekala saya upload video youtube saya yang terkini. Cuma dah tak berapa nak menulis artikel ja. Mungkin saya cuba copy dan paste dari blog lain saja.

    ReplyDelete
  3. Salam sdra afterdark.
    Agak terkilan membaca entri sdra kali ini.Mgkin sdra terasa burn out buat masa ini,tapi harapan saya agar sdra teruskan berblog walaupun tidak sekerap selalu.

    Masyarakat harus difahamkan tentang kewujudan unsur unsur Illuminati,Freemason dan Dajal ini.Perjuangan kearah kebenaran selalunya berliku dan mecabar dan diharap sdra jgn putus asa.

    Blog sdra ada saya pautkan diblog saya.Harapan saya pengunjung blog saya akan juga singgah keblog sdra.

    Salam perjuangan

    ReplyDelete
  4. Hari ini blog saya genap setahun.Pada mulanya saya juga saperti sdra hampir putus asa bila sekadar 30-50hits sehari,tapi saya kuatkan semangat dan terus menulis.

    Dalam masa yang sama saya cuba mengkaji apa yang digemari oleh pengunjung2 blog di Malaysia dan cuba tune ini kearah itu walaupun saya mulakan blog untuk berkongsi hal2 mengenai Illuminati dan Freemason.

    Alhamdulillah saya mula mendapat pengunjung tetap tp dugaan menimpa bila saya dah dapat 300ribu hits blog saya pula di hijack dan saya kena mulakan dari scratch.

    Hari ini selepas bermula semula saya dah sampai ke 500ribu hits dan mula fokus kembali kepada Illuminati dan Freemason spt awal berblog dulu dan Alhamdulillah saya masih mendapat pengunjung sekitar 5ribu sehari.

    Saya kongsikan pengalaman saya agar sdra tidak berputus asa.

    ReplyDelete