Saturday, March 16, 2013

BAI'AH AKHIR ZAMAN

Ramai pengunjung blog saya bertanya apakah bai'ah yang perlu dibacakan ketika hendak menyertai the WATCHERS GROUP.. Bai'ah tersebut nama gelaran dikalangan kami ialah 'Bai'ah Akhir Zaman' dan dengan izin senior-senior saya maka saya terbitkan disini akhirnya untuk tatapan pengunjung blog saya. Beranikah anda berbai-ah dengannya? Kalau anda penyokong PKR/DAP lebih baik jangan cuba-cuba.




27 comments:

  1. Saya melihat keris mencucuk mata Dajjal. Benarkah apa yang saya lihat atau ada tafsiran lain tentang grafik berkaitan keris tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya, itulah maksudnya. Logo WATCHERS di seluruh dunia konsepnya sama saja iaitu senjata menikam mata Dajjal. Contohnya Watchers dari negara Timur Tengah mempunyai lambang pedang arab menikam mata, WATCHERS dari Eropah mengguna pedang 'Highlander' manakala WATCHERS jepun pula guna pedang Samurai. Oleh sebab sub-kumpulan saya adalah Islam Melayu maka kumpulan kami tentulah keris. Warna logo WATCHERS diseluruh dunia hanya hitam dan putih saja yang bermaksud 'literal approach'. Tapi dalam gambar ini saya sengaja letak color merah dan biru untuk tujuan kosmetik hehe..

      Delete
    2. TQVM... penerangan yang jelas dan padat.

      Delete
  2. takde cerita terbaru ke der?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu sebab saya lambat reply.. Chapter-15 JEREJAK tengah ongoing..

      Delete
  3. Replies
    1. Alhamdulillah.. Mudah-mudahan kita akan bertemu di bawah bendera hitam kelak..

      Delete
  4. good luck for point no 4,

    dia dan ikhwannya semuanya adalah orang yang paling asing dan asing pada zaman ini, asing, asing, asing, "majnun" dan "saahir" sepertimana Nabi Muhammad SAW yang dulu muncul dalam keadaan paling asing dan dikatakan juga majnun dan sahir.

    berbahagialah orang yang asing dan berbahagialah mereka yang sedikit dan berbahagialah siapa yang mengikut mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin kita akan tergolong di dalam ikhwannya.. mungkin tidak.. tapi yang penting kita buat groundwork untuk dia bermula dari sekarang.. Lagipun bukan saja Imam Mahdi yang kita tunggu.. Pencetus Panji Hitam tu pun kita kena bantu..

      Delete
    2. Kalau tak tergolong dlm kumpulannya, maka semoga kita tak menjadi kumpulan yang menentangnya sebab dikatakan waktu kemunculannya nanti sgt ramai yang akan menentang dari kalangan Muslim sendiri. Samada dia, pengiringnya atau pencetusnya, semua kt bantu insyaAllah.

      Delete
  5. http://jurnalis-shahalam.blogspot.com/2011/03/7-wasiat-raja-raja-melayu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukankah watchers group disertai oleh penduduk pelbagai negara? mereka pun memikul amanah melaksanakan 7 wasiat raja2 melayu?

      Delete
  6. Pada hemat saya, bukan saja para penyokong PKR dan DAP saja dinasihatkan tidak melafazkan baiah tersebut, bahkan para penyokong & pemimpin parti PAS juga dinasihatkan tidak melafazkannya.

    Ini kerana PAS sendiri telah bersekutu dgn kafir harbi DAP, disamping bercelaru dengan kalimah ALLAH. Kalau kalimah ALLAH pun tak mampu dipertahankan oleh PAS, apatah lagi baiah diatas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS suatu masa nanti akan menyedari kesilapannya walaupun pada masa itu segalanya mungkin sudah terlambat.. Saya ada tulis mengenainya dalam posting Oktober 2012 dibawah tajuk "KISAH MALANG DUA BERSAUDARA"... So mudah-mudahan semua Islam di Malaysia masih boleh bersatu..

      Delete
  7. Bagai mana dengan Hizbut tahrir yg berpanjikan ar-rayyah dan al-liwa? pe pendapat saudara tentang gerakan ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendapat saya buat masa ini ialah ... no komen. Ya saya ada pendapat saya mengenai pergerakan ini tapi relevan buat masa ini dengan masalah negara kita.

      Delete
  8. The real agent of dajjal is a MEDIA, especially the government control media's...by monopolizing the main channel, they spreading rumors,uncertain and some cases-defamations. And, in most of this defamations cases, this controlled media are proved to be guilty by court...but yet, they still continue this practices undoubtly by the orders of their "person of interest". So what are the watcher opinion about this? If the media are the agent of dajjal, so how about the government who controlled them???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Media yg ada di bawah pengaruh Yahudi dan DAJJAL adalah yg dibayar oleh YAHUDI..setakat media dalm M'sia yg pro kejaan bukan alat propaganda Dajjal.

      mana2 negara di dunia pun pasti media mereka menyebelahi kejaan mereka..

      Asal jagn media yg menipu dan cuba menghuru harakan rakyat ..tula propaganda DAJJAL yg sebenar, dimana byk wartwan2 situ yg tulis berita bohong dan x ada integriti..ini byk terdapat dalm media pro pembngkang spt HARAMKAH tu..coba buka mata sedara

      Delete
    2. And how sure you are the alternative media channels are free from Dajjal la'natullah's claws?

      Delete
    3. Ha ha.. Menonton Bulletin TV3, Astro Awani, Berita Wilayah atau Berita RTM tidak akan menyebabkan seseorang itu dibrain wash oleh Illuminati.. Begitu jugab membaca Utusan Malaysia atau Berita Harian. Media di Mesir, Tunisia, Libya, Iraq, dan Syria kesemuanya 100 kali ganda pro-kerajaan daripada RTM dan TV3 di Malaysia namun kesemuanya ditumbangkan oleh Illuminati melalui arab spring.

      Teknologi brain wash dan pukau oleh Luciferian tersembunyi di dalam produk-produk filem dan muzik daripada Hollywood yang langsung tidak dikuasai oleh pihak Kerajaan. Di dalam musik mereka tersembunyi gelombang dan rentak yang memukau anak muda supaya minda mereka diprogram untuk tujuan tertentu. Di dalam filem mereka disembunyikan imej-imej yang bertujuan melakukan hipnosa kepada penonton.

      Hakikatnya menonton MTV adalah lebih berbahaya daripada menonton Bulletin Utama TV3. Membaca novel 'Twilight' dan 'Harry Potter' adalah lebih mendedahkan minda daripada membaca Utusan Malaysia. Melayari Facebook di zaman sekarang ini leboh berisiko daripada membaca blog saya.

      Delete
  9. Kejadian pencerobahan di Sabah terdapat byk hikmah. Kita berdepan dgn manusia2 pengamal sihir untuk objektif tertentu. Kekuatan iman ada senjata utama. Berwaspadalah dgn tipu helah Dajjal terbaru? Afterdark lebih arif kenapa tanda2 terbaru di Sabah pula bukan Asia barat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun terkejut beruk dengan perkembangan terbaru ini. Pada 2011 didalam artikel "Malaysia In The Eye Of Dajjal" saya memang ada menyentuh seimbas lalu juga mengenai suatu tempat di Borneo berhampiran Brunei, malahan saya pernah menulis komen (ntah kat mana saya pun tak ingat dah) mengenai Malaysia Timur dan Malaysia Barat akan terrpisah dengan Semenanjung apabila Pembangkang memenangi pilihanraya dimana Borneo secara lawak-ironinya akan menjadi kubu Melayu-Islam terakhir di Malaysia. Tapi ini semua teori senior saya dalah watchers dan SECARA JUJURNYA saya pun bukan terima bulat-bulat sangat semua teori mereka tu.

      Dalam artikel preppers saya, saya pernah terlanjur mengatakan kepada teman pembaca bahawa sekiranya berlaku huru-hara di Malaysia Barat maka sebaiknya semua sahabat daripada semenanjung berhijrah ke Sabah kerana Sabah akan menjadi tempat yang selamat di Malaysia. So bila mundu (Lanun Suluk dalam bahasa Sabah) menyerang kampung halaman memang saya sendiri rasa ramalan tu salah, apatah lagi Nur Misuari kata nak hantar lebih ramai mundu lagi. Tapi Alhamdulillah PM dan umumkan ESSCOM. So ini bermaksud bahawa Sabah akan menjadi kawasan paling militer di Malaysia lah yek? Tak ke selamat tu?

      Nanti saya akan fikirkan semula sekiranya kesemua kejadian 2013 ini berkait antara satu sama lain. Sabah ni basically speaking memang self sustainable sebab sumber makanan sendiri memang ada. Minyak masihb banyak. UMNO masih kuat, financer iaitu Sultan Brunei memang ada, dan rakyat untuk kerahan tentera masih lebih dari mencukupi. So basically speaking Sabah dan Sarawak ni samalah seperti Manchu sebelum ditawan oleh tentera Jepun iaitu kawasan yang penting untuk tujuan sumber militer. So memang penting untuk UMNO Melayu Islam mempertahankan Sabah & Sarawak ni.

      Delete
    2. maaf, cuma apa yang saya nak mencelah adalah.. sarawak bukan dibawah UMNO, cuma mengguna pakai istilah "BN" bagi majoriti undi

      Delete
  10. Kita berperang dgn org2 tak beriman disebabkan kemiskinan hanya nama sahaja yg tinggal? Dan pengamal2 sihir. Kita kena berwaspada dgn ancaman terbaru menggunakan sihir?

    Alhamdulillah majoriti askar dan polis kita disana telah mula mendekati Islam,tidak lalai solat dan melaksanakan tanggungjawab dgn penuh dedikasi...sihir tewas dgn kekuatan iman.

    Adakah kejadian di Sabah satu penyediaan utk event lagi besar? Arahan telah dikeluarkan utk menggunakan kelengkapan dibuat oleh anak2 tempatan.

    ReplyDelete